фото Цензор.НЕТ

Каленков про розподіл парку ЦТЛ: Простежується позитивна динаміка, але досі не бажаний результат

    Без принципового вирішення щодо справедливого доступу для всіх вантажовідправників на рівні середньої частки УЗ на ринку відповідного рухомого складу будь-яка система буде "підкручена", – наголошує глава "Укрметалургпрому"

    Невеликий прогрес у розподілі піввагонів "Укрзалізниці", що сформувався у третій декаді серпня, зберігся і на початку вересня. Про це заявив президент "Укрметалургпрому" Олександр Каленков у авторському матеріалі на сайті об'єднання підприємств.

    "У продовження нашої ініціативи про забезпечення парком ЦТЛ підприємств ГМК повинен відзначити, що невеликий прогрес, що сформувався у третій декаді серпня, зміг продовжитися і на початку вересня. Таким чином, частка забезпечення металургійних і гірничозбагачувальних комбінатів у першій декаді вересня становить 26% від загальної потреби. З одного боку – позитивна динаміка простежується, але з іншого боку – це досі не той результат, якого ми хочемо досягти", – пише Каленков.

    За його словами, ряд підприємств ГМК і досі забезпечений парком ЦТЛ менше 10% від їх потреби: "Ми продовжуємо наполягати на принципах рівності, і вимагати, щоб забезпеченість підприємств ГМК піввагонами УЗ була не нижче рівня ринкової частки УЗ, тобто не менше 35% їх загального навантаження у піввагонах. Тому поточний результат – 26% – я розцінюю як такий, що передбачає необхідність докласти ще багато зусиль для вирівнювання забезпечення підприємств, адже забезпечення одних підприємств на 90-100% і більше, у той час як інші забезпечені менш ніж на 10% – це чіткий сигнал про те, є над чим працювати".

    Керівник "Укрметалургпрому" продовжує: "З інтересом для себе дізнався, що так широко розрекламована автоматична система розподілу зерновозів дозволяє створювати преференції для окремих експедиторських компаній, "найбільш логістично близьких", і вже викликає ряд обґрунтованих нарікань з боку представників агробізнесу. Очевидно, без принципового вирішення по справедливому доступу для всіх вантажовідправників на рівні середньої частки УЗ на ринку відповідного рухомого складу будь-яка система буде "підкручена" в інтересах тих чи інших осіб".

    Загалом, промисловці налаштовані позитивно і, як зазначає Каленков: "Ми продовжуємо з надією стежити за діями і рішеннями т.в.о. голови правління УЗ Євгена Кравцова, дуже сподіваюся, що загальна позитивна для ГМК динаміка забезпечення парком піввагонів ЦТЛ буде стійкою і не тільки досягне цільової цифри в 35%, але і буде зафіксована системним рішенням правління УЗ, за яким кожен вантажовідправник України буде реально забезпечений піввагонами УЗ на 30-40% свого навантаження, а не на 5-100%, як сьогодні".

    "Ми наполягаємо на тому, що усунення дискримінації в розподілі піввагонів між вантажовласниками має бути не просто політичним рішенням, а має стати принциповою позицією стратегічного державного підприємства. При цьому ніякі вивіски і гасла не повинні підміняти суть – рівномірний розподіл, а не якісь ефемерні "автоматичні" і, на жаль, непрозорі системи", – резюмував він.

    Попередній матеріал
    Скорочення бюджету: військово-морський флот Британії може відправити в море лише чверть кораблів
    Наступний матеріал
    Східна Європа насторожі: Швеція одночасно із РФ почала масштабні військові навчання
    Теги: