Після реорганізації установа об`єднала роботу шести медичних закладів і співпрацює із рятувальниками, міліцією, пожежниками, залізницею та аеропортами. До місця виклику карета швидкої має приїхати за 10 хвилин після виклику. Диспетчери служби відстежують номер телефону та адресу хворого. Усі ці нововедення - наслідок реформування галузі. Нагадаємо, з 1 січня медичну допомогу розділили на екстренну та невідкладну. Телефонний номер залишили незмінним - 103.
Костянтин Грищенко, віце-прем’єр-міністр України: "Сьогодні ми маємо цей диспетчерський пункт, як взірець того, що має бути в усіх крупних містах. Дещо в меншому масштабі, звичайно, в тих областях, де населення менше. Разом з тим, стандарти і технічне оснащення має бути уніфіковано і відповідати найвищим стандартам. Таке ж аналогічне працює в Лондоні, в інших містах Європи".
Олег Єгоров, диспетчер: "Ми приймаєм виклики, а диспетчера - направлення в другій диспетчерський, вони контролюють ці виклики. Хронічні, високий тиск, температура - ці виклики перенаправляються на невідкладну допомогу".