Проблеми з перевезенням промисловій та аграрній продукції і сировини "Укрзалізницею" завдали удару по курсу національної валюти. Про це заявив глава парламентського комітету з промислової політики Віктор Галасюк.
"Гірничо-металургійний комплекс, на який припадає 45% вантажоперевезень УЗ, втратив у серпні $68 млн. Це прямий "мінус" для платіжного балансу і ВВП одночасно", – написав політик на своїй сторінці у Facebook.
Він зазначив, що сьогодні на залізниці критично не вистачає локомотивів. "Тарифи УЗ за рік підняли на 40%. Натомість річний план капітальних інвестицій поки виконаний лише на 19% (3,5 млрд грн з 18,4 млрд грн). Тобто кошти з промисловості стягнули, а проблему перевезень не вирішили" , – наголосив Галасюк.
Голова парламентського комітету висловив упевненість, що у цій ситуації вкрай необхідно шукати альтернативи. Зокрема, як варіант, – орендувати локомотиви з Казахстану, Білорусі, країн Балтії, як це раніше запропонували в об'єднанні підприємств "Укрметалургпром".
Нардеп також заявив про намір порушити це питання під час години запитань до уряду. І наполягати на взятті проблеми з перевезеннями на "Укрзалізниці" під особистий контроль Прем'єр-міністра Володимира Гройсма.