Закон, зокрема, передбачає митне оформлення документів в електронному вигляді та скасування радіологічного контролю екологами, повідомляє OBOZREVATEL
"Закон передбачає ухвалення урядом ще кількох підзаконних актів, пов'язаних з дією екологічної служби в портах. Це порядок взаємодії Адміністрації морських портів України та Державної екологічної інспекції. А також порядок справляння проб і винесення штрафів. Зараз же екоінспекція робить все на основі своїх інструкцій, які не були затверджені в законному порядку", – пояснив президент об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександр Каленков.
Він також додав, що Кабмін доручив опрацювати підзаконні акти до 1 грудня 2018 року, але конкретних результатів не було досягнуто.
"Для того, щоб були підготовлені ці документи, за ініціативою Державної регуляторної служби була створена робоча група, до якої увійшли представники: АМПУ, Європейської бізнес-асоціації, Американської торговельної палати, вантажовідправляючі компанії, Міністерство інфраструктури, а також запрошені представники Державної екологічної інспекції та Міністерство екології і природи. Хоча останні часто ігнорували ці наради. Робочою групою були напрацьовані проекти нормативних актів", – розповів Каленков.
Він уточнив, що Державна регуляторна служба від імені робочої групи подала звернення на віце-прем'єр-міністра Володимира Кістіона, який доручив розглянути напрацювання групи профільним міністерствам і відомствам. Вантажовідправники й Адміністрація морських портів України очікує найближчим часом винесення цього проекту на профільний комітет уряду і засідання Кабміну.
"Це єдиний законний спосіб системно побороти самоуправство чиновників екоінспекції. Вони перетворили це в піратську схему заробітку грошей, яка б'є як по іміджу, так і по бюджетах країни і приватних компаній", – підсумував Олександр Каленков.