5 канал

Американська торгова палата виступає за відтермінування підвищення вартості перевезень УЗ

    За останній рік тарифи підвищувалися вже кілька разів, кажуть представники бізнесу

    Компанії-члени Американської торгової палати (АСС) просять владу призупинити підвищення вартості залізничних перевезень до моменту створення НКРТ і затвердження загальнодержавної моделі тарифоутворення на залізничні перевезення. Про це йдеться у листі АСС, надісланому очільникові "Укрзалізниці", Мінінфраструктури, Мінекономрозвитку, голові Держрегуляторної служби, передає УНІАН.

    Як відомо, 13 липня на сайті МІУ оприлюднили проект наказу "Про внесення змін до Коефіцієнтів, що застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов'язані з ним послуги з уніфікації тарифної політики на перевезення порожніх вагонів", згідно з яким вартість перевезення порожніх вагонів збільшиться удвічі.

    За останній рік тарифи підвищувалися кілька разів: 31 жовтня торік року шляхом індексації на 15%, а також 19 лютого, коли була змінена процедура оплати за використання власних вагонів УЗ.

    Крім того, з 28 липня збільшено нормативну кількість діб руху в порожньому і завантаженому рейсі. При розрахунку вартості тепер враховують додаткові дві доби, за які потрібно буде заплатити.

    За підрахунками членів-компаній Палати, за 2018 рік з урахуванням збільшення вартості користування власними вагонами УЗ (у лютому та в липні) і запропонованого проектом наказу збільшення вартості порожніх вагонів удвічі, загальний тариф на перевезення у вагонах УЗ для першого класу зросте на 25%. При цьому вартість перевезення у власних вагонах першого класу зросте на 18-22%.

    Вантажовідправники кажуть: запланована уніфікація тарифів на порожні вагони призведе до збільшення витрат на 5 мільярдів гривень щорічно.

    Також компанії-члени Палати кажуть, що пропозиція уніфікації тарифів на перевезення різних видів вантажів є не чим іншим як прихованим підвищенням, що насамперед негативно позначиться на представниках гірничо-металургійного й аграрного комплексів.

    У листі наголошується, що на думку бізнесу, тарифи мають бути економічно обгрунтованими і такими, що встановлюються під контролем державного регулятора – Національно комісії з питань транспорту (НКРТ).

    Відтак, бізнес закликає призупинити підвищення вартості перевезень, передбачене наказом МІУ, до моменту створення НКРТ і затвердження загальнодержавної моделі тарифоутворення на залізничні перевезення.

    Попередній матеріал
    Україна може повністю принипити залізничне сполучення з Росією – Омелян
    Наступний матеріал
    Заміна гаджетам: у Китаї створили штучну шкіру, яка допоможе слідкувати за здоров’ям
    Теги: