Фото alternews.com

Вчені вперше клонували стовбурові клітини із тканин дорослого чоловіка

Американські біотехнологи після багаторічних досліджень вперше зуміли клонувати клітини дорослих людей.

Як пише журнал Time, відкриття зробили фахівці із американської біотехнологічний компанії Advanced Cell Technology на чолі з доктором Робертом Ланза.

Це революційне дослідження дозволить синтезувати замінні клітини для хворих або уражених клітин пацієнтів. Групі Роберта Ланза вдалося отримати стовбурові клітини з тканин двох дорослих чоловіків 35 і 75 років.

Процес, який називається перенесенням ядра, передбачає взяття ДНК від донора і введення в яйцеклітину , позбавлену власної ДНК.

У результаті вони утворюють єдине ціле і починають ділитися. Отримані в результаті цього процесу стовбурові клітини вчені витягують і продовжують вирощувати в лабораторії.

Раніше вчені могли отримувати стовбурові клітини, отримані лише із ембріональних тканин або у новонароджених. Це викликало постійні суперечки у суспільстві, оскільки неодноразово з‘являлися повідомлення про те, що для дослідженя жінок змушують іти на аборти.

В організмі ембріона знаходиться 1 стовбурова клітина на 10 тисяч звичайних. У людини віком 60-80 років таких клітин – 1 на 5-8 мільйонів.

У сіяні цього року біологи з японського дослідницького інституту RIKEN і Гарвардської медичної школи виявили, що зрілі клітини крові можна перепрограмувати в стовбурові за допомогою простої інкубації в кислому середовищі. Утворені клітини можуть самостійно включатися до складу різних тканин.

Дослідження проводилися на мишах.

У Лаврова вимагають пояснень щодо заборони в’їзду громадян РФ до України