"За даними аналітиків, американці скупили товарів на рекордну суму у $7,9 мільярдів в інтернет-магазинах у "Чорну п'ятницю" та День подяки, що на 17,9 відсотка більше, ніж рік тому", - повідомляє "Укрінформ".
Як зазначається, 40 відсотків інтернет-покупок було здійснено з мобільних телефонів. Найпопулярнішими товарами серед покупців у "Чорну п'ятницю" були телевізори, ноутбуки, іграшки та ігрові приставки, зокрема PlayStation 4, адже саме на ці товари були найбільші знижки.
Крім цього, експерти прогнозують, що під час аналогу "Чорної п'ятниці" - "Кіберпонеділка" - американці витратять ще близько 6,6 млрд доларів.
Чорна п'ятниця — це п'ятниця після Дня подяки у США. З неї починається традиційний різдвяний сезон розпродажів. Через те, що День подяки приходиться на четвертий четвер листопада, "Чорна п'ятниця" випадає в проміжок часу з 23 по 29 листопада.