euronews.com

Телеканал Euronews виправив у своєму сюжеті помилку про Крим

У сюжет додали інформацію про анексію Криму в 2014 році

Телеканал Euronews вніс зміни до свого скандального сюжету про навчання російськими окупаційними військами дітей у Криму. Про це свідчать оновлення на сайті телеканалу.

Напередодні українські та світлові дипломати обурилися тим, що телеканал Euronews зняв англомовний сюжет про військові навчання для дітей з Криму, не згадавши у своєму матеріалі про анексію півострова.

"Сюжет оновлено 24 січня 2018 року, включаючи деталі про російську анексію Криму", – мовиться на сайті Euronews.

Зазначимо, що текст доповнено реченням про те, що "Крим, який розглядається Москвою як геополітичний форпост, був анексований в України у 2014 році, що призвело до введення санкцій Євросоюзу і США проти Росії за ці нелегальні дії". Зауважимо, що цю фразу додали на самому початку сюжету.

Як повідомляв 5.UA, європейський телеканал Euronews опублікував на своїй англомовній сторінці сюжет, знятий російською редакцією, про військові навчання для дітей з Криму та їхнє "патріотичне виховання", при цьому жодним словом не згадавши про незаконну анексію РФ півострова. Вчора, 24 січня 2018 року МЗС України закликало Euronews виправити сюжет про Крим

Дивіться також фотогалерею за темою:

Попередній матеріал
Данилюк: Україна може отримати новий транш МВФ до літа
Наступний матеріал
Кличко розповів, коли відбудеться запуск єдиного електронного квитка в Києві

Окупанти затримали двох непокірних кримських татар

Засідання суду Києва у справі про держзраду Януковича: свідчить Рефат Чубаров – трансляція

Парубій: РФ роздала "зеленим чоловічкам" медалі з датою "20 лютого 2014 року"

"Журналістика має базуватися на фактах": У МЗС України закликали Euronews виправити сюжет про Крим

ПАРЄ вимагає від Росії припинити військову агресію проти України і підтримку терористів на Донбасі

МЗС: Росія офіційно не зверталася до Києва щодо кораблів у Криму