Популярний святковий тренд у США – потворні різдвяні светри

    Попри промовисту назву – «Крамниця потворних різдвяних светрів» – на брак покупців цей магазин не скаржиться – відвідувачів тут десятки, і всі завзято копирсаються на полицях з товаром.

    Відвідувачі: «Оцей нам покажіть! Справжній писк моди!»

    Відвідувачі: «Гарно, функціонально, симпатичні олені, та ще й справжні дзвоники – хіба може бути щось краще?»

    Власник крамниці – Джеремі Тернер. Протягом кількох років він спостерігав, як дедалі більше людей на рідзвяні та новорічні вечірки надягають речі може й не надто модні, зате святково-тематичні – заради сміху та атмосфери. Практичний техасець одразу зрозумів: для ділової людини – це справжня золота жила. Для початку – пройшовся секонд-хендами. Там вибрав кілька  речей, що заклали основу його колекції. Далі – більше: завів знайомства серед виробників та дистриб’юторів одягу і став власником оригінального, та головне – прибуткового бізнесу.

    Джеремі Тернер, власник крамниці: «Для моїх клієнтів – що гірша річ, то краще. Тож, якщо вони купують светра у цій крамниці, їм доведеться заплатити трохи більше, аніж якби вони його знайшли у секунд-хенді чи деінде».

    Принти з оленями та Сантами, дзвониками та льодяниками, сніжинками та ялинками – тут нарозхват. Носити такі светри у повсякденному житті наважиться не кожен. Втім, на невипавдані витрати ніхто не скаржиться, адже місцевий асортимент – запорука оригінального вигляду на святкуваннях.

    Відвідувачі: «На цьому светрі – усе, що треба і навіть більше. Санта, олені – увесь набір. Я у ньому виглядатиму просто шикарно!»

    Окрема стаття прибутку – светри з новорічними котиками та іншими тваринками. Джеремі каже: такі – розлітаються, як гарячі пиріжки, їх беруть і для себе, і для друзів. А сам він має власного светра-фаворита.

    Джеремі Тернер, власник крамниці: «Оцей светр – мій улюблений. У ньому класно танцювати. Тоді у Санти колихається борода, рухаються очі і взагалі він відривається на повну!»

    Єдине, що трохи затьмарює настрій Джеремі – сезонність його бізнесу. Одразу по завершенні зимових свят попит на його товар різко впаде, і сам він чудово це розуміє. Та руки не опускає – знає, що вже за рік – знову Різдво, а отже – зоряний час для «Крамниці потворних светрів».

    Олена Хоменко, 5 канал. 

    Попередній матеріал
    Блискавка пошкодила статую Христа Спасителя у Ріо-де-Жанейро
    Наступний матеріал
    Мірошниченко продовжує дивувати: диктаторські закони – теж вина опозиції
    Теги: