Скріншот статті LifeNews

LifeNews видалив зі свого сайту новину про таємне фінансування Навального Кремлем



    Однак після того, як ця новина набула розголосу, її видалили із сайту. При спробі пройти по посиланню на публікацію з'являється повідомлення про те, що сторінка не знайдена.

    У Кремлі уже заявили, що інформація про спонсорування Навального є “повною маячнею”.

    У матеріалі йшлося про те, що російська влада таємно фінансувала опозиціонера через його соратника Володимира Ашуркова. За інформацією видання, дві близькі до Ашуркова компанії заробили на державних тендерах більше 100 млн рублів.

    Наприкінці липня Ашурков був оголошений у федеральний розшук у зв'язку зі справою про розкрадання коштів під час виборчої кампанії Навального. В четвер стало відомо, що Ашурков попросив політичного притулку у Великобританії.
    Попередній матеріал
    Російські терористи продовжують обстріли українських позицій із важкої зброї – штаб АТО
    Наступний матеріал
    Двоє з трьох українців підтримують вступ України до ЄС та кожен другий - за НАТО