Фото lenta-ua.net

Латвія оштрафувала Перший балтійський канал за необ‘єктивне висвітлення Євромайдану

    Національна рада Латвії з електронним ЗМІ покарала Перший балтійський канал, який необ‘єктивно висвітлював події в Україні.


    Як передає DW, у четвер, 29 травня, на телекомпанію було накладено максимальний передбачений штраф у розмірі 3600 євро.

    Причиною штрафу стали сюжети п‘яти випусків програми "Час", які вийшли в ефір наприкінці лютого і початку березня 2014 року. В цих сюжетах журналісти відобразили лише проросійську позицію противників Євромайдану, а також прихильників введення військ РФ до України.

    Як пояснили в Нацраді з електронних ЗМІ, "такі сюжети можуть сформувати думку, ніби владу в Україні незаконно захопили неонацисти і фашисти, а введення армії РФ є бажаним кроком".

    Телеканал також звинуватили у тому, що показані в ефірі телематеріали можуть спровокувати розкол у латвійському суспільстві і сприяють закріпленню забобонів і політичних міфів серед жителів країни.

    Як зазначає портал ru.Delfi.lv , максимальний штраф накладено на тій підставі , що порушення повторювалися.
    До 70 відсотків ефірного часу в сітці мовлення Першого балтійського каналу займають програми та фільми російського Першого каналу.
    Попередній матеріал
    Кемерон та Порошенко дійшли згоди щодо російського питання
    Наступний матеріал
    У Антитерористичної операції з’явився сайт
    Теги: