фото ТСН

Кремль домігся звільнення керівництва агенції РБК за статтю про устриць біля палацу Путіна – Reuters

За даними джерел, за розгромом РБК стоїть особисто Путін – йому не подобались ані попередні публікації про доньку, ані нинішня про палац

Кремль звернувся до власників РБК з вимогою звільнити керівництво холдингу після того, як агенція опублікувала статтю "Навпроти "палацу Путіна" під Геленджиком почнуть розводити устриць". Про це повідомляє Meduza із посиланням на агенцію Reuters. За словами співрозмовника агенції, стаття стала "останньою краплею" для Кремля, хоч там і офіційно спростовують факт тиску на холдинг.

Раніше джерела видання Meduza пояснювали, що обшуки в групі ОНЕКСІМ (якій належить РБК) санкціонував особисто президент Росії. Йому не подобалися публікації в РБК про його сім'ю – РБК розповідав про дочку Путіна Катерину Тихонову і її чоловіка Миколу Шамалова.

Сьогодні, 13 травня стало відомо, що звільнено головного редактора газети РБК Максима Солюса. Слідом за ним начебто за власним бажанням пішли головний редактор холдингу РБК Роман Баданін і шеф-редактор Єлизавета Осетинська.

Характерно, що сьогодні ж Путін з притаманним йому цинізмом виступив із промовою про свободу слова в Росії. Сьогодні ж окупанти знову заборонили кримським татарам проводити мітинг пам'яті жертв депортації.

Попередній матеріал
Під час ухвалення змін до закону про прокуратуру було порушено близько десяти норм регламенту – нардеп
Наступний матеріал
Маю надію, що Луценко доб’ється якихось змін у ГПУ – Княжицький