Про це повідомляють західні ЗМІ з посиланням на дані авіаційних експертів, передає "Інтерфакс-Україна".
"Якби літак сильно вдарився об воду, сушу або зіткнувся б з горою, то від удару неодмінно б заробив передавач ELT, який би передав сигнал про катастрофу. В даному випадку цей пристрій не спрацював, і я думаю, що це пов'язано з тим, що при посадці не відбулося сильного удару", - зазначив експерт в галузі авіації Дуді Субійо, що стежить за розслідуванням катастрофи лайнера AirAsia.
Схожу точку зору озвучив колишній командувач ВПС Індонезії Чаппі Хакім.
"На даному етапі я прийшов до висновку, що літак не вибухнув у повітрі. Крім того, він явно не міг сильно вдаритися об поверхню. Інакше тіла жертв збереглися б набагато гірше", - зазначив він журналістам.
Як повідомляється, фахівці звернули увагу і на те, що раніше в морі знайшли одну з дверей літака. За словами екс-міністра транспорту Індонезії Джусмана Джамала, "це означає, що спочатку ці двері хтось відкрив".
Також експерти не виключають, що після посадки на воду певна частина пасажирів могла встигнути покинути літак, проте через негоду і сильні хвилі авіалайнер, ймовірно, дуже швидко пішов на дно.
Нагадаємо, літак Airbus А-320-200, що виконував рейс QZ8501 з Індонезії до Сінгапуру, зник з екранів радарів через 40 хвилин після злету після того, як останній раз пілот запитував у диспетчера дозвіл на зміну висоти через негоду.
Уламки авіалайнера були виявлені поблизу острова Борнео. На даний момент знайдені тіла дев'яти загиблих.