Рекламні контракти зі спортсменом розірвали дві швейцарські компанії, які, щоправда, входять до однієї структури.
Їхній власник Філіпп Гедуль зазначив, що гонщик - гонщиком, а бізнес - бізнесом. Він пояснив, що, певна річ, Шумахер - видатна людина, проте за останній рік йому заплатили мільйони, а віддачі не отримали жодної. Тож справа суто в економічному боці питання.
Щоправда, доволі важко вимагати, аби людина, яка перебуває у комі, активно рекламувала одяг, взуття та аксесуари, що виготовляють компанії.
Нагадаємо, нині Міхаель вдома, де проходить реабілітацію після падіння на лижах у французьких Альпах. Лікарі у своїх прогнозах стосовно перспектив спортсмена досі не дійшли єдиного висновку.