Європейські та американські автогіганти представлять нові моделі для перспективного для себе ринку. Все це відбувається на тлі падіння місцевого авторинку - у січні-березні 2015 року продаж автомобілів зменшився майже на 5% у порівнянні з попереднім роком.
Виробників це не надто лякає. Наприклад, Nissan планує цьогоріч продати у Китаї понад 1 млн авто мільйон авто. А Ford уже відзвітував про зріст продажів майже на 10%.
"Звісно, китайська економіка зростає дещо кволіше, ніж ми до того звикли. З іншого боку, вона розвивається швидше за решту ринків. Тому Китай для нас залишиться надзвичайно важливим партнером цьогоріч та на найближчі роки. Це - ринок номер один", - зазначив член ради директорів Mercedes-Benz Car Дітер Цетше.