Видавничий дім «Комерсант-Україна» оновив сайт

    1 вересня 2011 року ВД «Комерсант-Україна» запустив нову версію сайту kommersant.ua.

    Видавничий дім «Комерсант-Україна» оновив сайт

    1 вересня 2011 року ВД «Комерсант-Україна»  запустив нову версію сайту kommersant.ua.

    Сайт  передбачає нову систему організації інформації та дизайн, інтеграцію матеріалів в межах всього ВД «Коммерсант»,  в тому числі матеріали Росії, Великобританії та Молдови, додаткові сервіси для ділової аудиторії. Деякий час він працюватиме в тестовому режимі, під час якого  будуть враховуватися побажання та критика читачів.
     
     Інформація на оновленому kommersant.ua  структурована за трьома напрямками:  традиційна рубрикація за розділами «політика», «бізнес», «економіка», «суспільство», «культура» та «спорт», групування за авторами та об’єднання актуальних подій в окремі теми.

     З’явилися також нові сервіси: онлайн-радіо «Коммерсантъ FM» (Росія), відеосюжети світових ЗМІ, а також галереї фотографій в стилі кадрів з перших шпальт газети «Коммерсантъ». Мультимедійний контент теж структуровано за тематичними напрямами.

    Ноу-хау є довідник, що вміщує основну інформацію про ньюсмейкерів,  найбільші компанії та ринки,  про які зазвичай пише «Коммерсантъ». Окрім стандартних рейтингів перегляду та оцінювань, передбачено рейтинг матеріалів за емоційним сприйняттям після прочитання.

    Дизайн сайту  є  адаптованим варіантом російського сайту kommersant.ru. При цьому кольорова гама дещо відрізняється. Суттєво розширено та стандартизовано рекламний інструментарій.

    Керівником онлайн-проектів ВД «Комерсант-Україна» є Ігорь Миколюк. До призначення  в «Коммерсантъ» він протягом трьох років обіймав посаду головного редактора галузевого інтернет-проекту finance.ua. Всього в онлайн-редакцції працює п’ять співробітників.

    Довідка:
    ВД «Комерсант-Україна» входить в десятку найбільших видавництв  України за рекламними зборами.
    Газета «Коммерсантъ» є абсолютним лідером  за аудиторією одного номеру та  піврічною аудиторією, за рекламними зборами серед всіх ділових та суспільно-політичних видань (джерело: «ТНС-Україна», дослідження ділової преси PMI, «Комунікаційний альянс», моніторинг реклами).

    Портфель:
    щоденна суспільно-політична ділова газета «Коммерсантъ», наклад 15 000 екземплярів;
    щотижневий додаток «Коммерсантъ - Weekend»;
    кольорові тематичні додатки  «Авто», «Фінанси», «Стиль»;
    сайт www.kommersant.ua

    Попередній матеріал
    Найдовші вуха у світі має собака зі США
    Наступний матеріал
    2 підозрюваних, які планували вибухи у Берліні, затримали в Німеччині
    Теги: