5.ua

Волонтери "Феніксу" відновили літак Ан-26 для війська



    Волонтери відновили, розмалювали і дали літаку нове ім’я "Фенікс". Цей Ан-26 9 років іржавів на складі 25-ї повітряної бригади, а відновили його усього лише за 4 місяці.

    Новий двигун, гвинти, покришки на колесах, і нова бойова душа – кажуть волонтери. Запчастини для літака збирали по крихтах.

    Керівник групи "Крила Фенікса" Юрій Бірюков розповів: "Где брали запчасти – да где их только не брали. Их, в основном, дарили. Много чего покупали в Украине, резину вон вообще – контрабандой из Польши завозили. Где могли найти – так и находили".

    П'ять із половиною тонн вантажу, або тридцять десантників, або 24 поранених може взяти на борт такий літак. Після реконструкції цей Ан-26 має особливості, які відрізняють його від заводських моделей: тут пасажири сидять на м'яких лавах.

    Керувати саме таким літаком із дитинства мріяв другий пілот "Фенікса" Володимир Пономаренко. Невеликий Ан-26, який зняли з виробництва ще 1986-го року, має переваги, які стануть у пригоді на Сході, запевняє льотчик. Він мобільніший за Іл-76, і потребує меншу полосу для зльоту і посадки.

    Після 9-річної перерви Ан-26 знову стає на крило, проїздить повз камери і плавно відривається від землі. Покружлявши над "Борисполем" і пролетівши просто над головами глядачів, відновлений транспортник демонструє – до АТО готовий.

    "Сьогодні це дійсно війна. Вітчизняна війна нашого народу. І ми бачимо об’єднання зусиль громадян і суспільства. І це такий приклад дуже важливий. Ми переможемо – я в цьому переконаний", – запевнив заступник Міністра оборони України Ігор Кабаненко.

    Наступного разу цей Ан-26 сяде на військовий аеродром десь на Донбасі. Екіпаж літака з дня на день очікує на відрядження до зони АТО.

    Попередній матеріал
    ДПСУ провела консультації з прикордонниками РФ, про результати мовчать
    Наступний матеріал
    Президент Франції анонсував нові санкції ЄС проти Росії