Російські фейки, пропаганда
Російські фейки, пропаганда Depositphotos

У Британії телеканал Russia Today визнали упередженим – подробиці

    Висвітлюючи політичну проблематику, російські пропагандисти серйозно порушили британські правила телерадіомовлення

    Російський канал "Russia Today" порушив принцип неупередженості в семи випадках протягом шести тижнів цього року. Про це повідомив "BBC-Україна" із посиланням на британського медіарегулятора Ofcom.

    Так, у період з 17 березня до 26 квітня 2018 року було досліджено десять програм RT, які висвітлювали політичну проблематику. В семи з них були виявлені принципи неупередженості, що становить серйозне порушення правил телерадіомовлення. 

    Зокрема, журналісти RT висвітлювали конфлікт у Сирії винятково з російської точки зору, без надання альтернативної, а в ведучі навіть не намагалися ставити критичні запитання гостям студії на суперечливі теми, просто погоджуючись з ними.

    Наразі Ofcom розглядає можливість запровадження санкцій проти пропагандистів. 

    Попередній матеріал
    Рейтинг найкращих IT-працедавців 2018 року в Україні
    Наступний матеріал
    Закупівля техніки та зброї: цьогоріч на державне оборонне замовлення витратили 21 млрд грн

    У Вінницькій єпархії УПЦ МП спростували фейк про захоплення храму

    Російська труба: чи допоможуть ЄС і США зупинити будівництво "Північного потоку-2" – "БлогПост"

    Фейк під час воєнного стану: в Луганській ОДА попередили про фальшивий документ

    СБУ викрила агітмайстерню, що виконувала доручення спецслужб РФ

    Міфи про другий фронт: як радянському народові розповідали байки, а союзникам висловлювали своє захоплення

    Львівські студенти взялися спростовувати стереотипи про воєнний стан