Про таке заявив в ефірі "5 каналу" радник міністра внутрішніх справ України Зорян Шкіряк.
"Цю ситуацію потрібно врегульовувати… Я не кажу про всіх, але такий механізм використовується зокрема і для здійснення злочинів, починаючи від пограбувань і вбивств. Оскільки Нацполіція, на превеликий жаль, не має доступу до бази ДФС, бо якщо ми зупиняємо правопорушника на «євроблясі» за порушення правил дорожнього руху, ми можемо притягнути його до відповідальності, але ми не можемо зафіксувати історію автомобіля. Ось у чому питання. Коли ми говоримо про цю постанову, то ми говоримо про необхідні заходи в рамках боротьби з контрабандою, бо все це насправді одна велика контрабандна схема. І тут не потрібно людей звинувачувати, люди стали заручниками ситуації. Йдеться про заходи, спрямовані на боротьбу з контрабандою, що відбувається вже кілька тижнів… Доступ до цієї інформації нам надає винятково ДФС, тому ці питання до них", – розповів Шкіряк.
Він також наголосив: "Ці автомобілі – за межами правового поля, тому ситуацію потрібно врегулювати. Є там законопроект Южаніної – потрібно його вносити, обговорювати і, зрештою, ухвалити якесь рішення. І це була б страховка і самим "євробляхерам".
Нагадаємо, власники "євроблях" вимагають від уряду скасувати постанову Кабміну, згідно з якою українські поліцейські отримали доступ до митної бази "Інспектор-2006", і внести до порядку денного Верховної Ради законопроекти №8487 і 8488, які знижують акциз на розмитнення машин.
Нагадаємо, урядовий квартал заполонили власники автомобілів із європейською реєстрацією. Мітингувальники поз'їжджалися з усієї України. Протестують проти свавілля поліції – "євробляхерів" у регіонах, начебто патрульні дедалі частіше зупиняють без будь-яких на те причин.
Дивіться також відео за темою:
Дивіться також фотогалерею за темою:
Ціна питання: Як митники наживалися на пропуску в Україну автівок на іноземних номерах – фото







