Правозахисники фіксуть зростання сексистських проявів у столичній рекламі

    На чверть зросла кількість зовнішньої реклами з ознаками сексизму у Києві з 2010 року. Про таке заявляють у громадській організації, що опікується правами жінок.
    Зображення оголених моделей використовують, зазвичай, для реклами нічних клубів, автомобілів, будматеріалів та інших товарів, якими користуються переважно чоловіки. Через гендерні проблеми в Україні продовжує розвиватися секс-туризм, кажуть активісти. Цьому сприяє поширення реклами з пропозиціями масажу та сауни, на яких зображені оголені молодиці. Порушують права жінок як на роботі, так і у навчанні. Дискримінації, за словами активістів, сприяють висловлювання високопосадовців щодо їх неспроможності проводити реформи.

    Олена Суслова, голова ГО "Інформаційно-консультативний жіночий центр": "За два роки в Києві зовнішня реклама, яку ми моніторили, на 25 відсотків - 30 відсотків зросла кількість зображень, які можна однозначно кваліфікувати, як сексистські".

    Олександр Бригинець, глоова ГО "Центр політичних інновацій": "В статевій рівності, в стосунках чоловіків і жінок - формально рівність проголошена. Але система держави побудована таким чином, що жінки змушені погоджуватися на другі ролі. Якщо використовуються чоловіки чи жінки для реклами невластивих товарів - то це і є ознаками сексизму".
    Попередній матеріал
    У США запалили центральну ялинку країни
    Наступний матеріал
    Українська мандрівниця хоче об`їхати довкола світу на мотоциклі
    Теги: