Маємо фінансування в ручному режимі – такий режим дає змогу рівномірного забезпечення будівництва чи ремонту доріг. Про це в ефірі "5 каналу" повідомив міністр інфраструктури Володимир Омелян.
"Кожного разу ми залежні від доброї волі Міністерства фінансів чи Кабміну, від економічної ситуації у країні. Фактично ми ремонтуємо або ямки, навіть цього року, коли рекордне фінансування, ми не можемо відремонтувати цілі дороги, ми ремонтуємо ділянки, які перебувають у найгіршому стані", – пояснив міністр.
За його словами, маючи дорожній фонд – це законопроект №1 – галузь зможе перейти до ритмічного фінансування. "Тобто ми чітко з року в рік плануватимемо, скільки коштів на які цілі буде виділено", – сказав Омелян.
Міністр роз'яснив: "Другий не менш важливий законопроект – це децентралізація самого "Укравтодору". Ми фактично передаємо 2/3 українських доріг на обласний рівень і відповідне фінансування з державного дорожнього фонду, а менша частина, так звані національні дороги будуть фінансуватися дорожнім фондом напряму. Ми хочемо в рамках дорожнього фонду створити наглядову раду, яка складатиметься як з представників Кабміну, так і парламентаріїв та експертів, щоб вони прозоро і фахово розподіляли ці кошти на конкретні об'єкти і чіткі цілі, на які вони мають бути спрямовані, щоб не було зловживань і спокуси керувати в ручному режимі з корупційними наслідками".
"Окрім цього, це питання справляння плати з іноземних вантажівок, які будуть їздити територією України, за користування нашими автомагістралями і це питання вагового контролю", – наголосив Омелян.
За його словами, без дорожнього фонду і без контролю за витрачанням грошей доріг в Україні не буде.
Як повідомляв 5.ua, Кабмін цьогоріч виділив 3,9 млрд грн на відновлення українських доріг.
Повну версію розмови з Володимиром Омеляном дивіться уже незабаром на нашому сайті в рубриці "Інтерв'ю".