Автомобіль з історією. Відомому "Майбаху" одного з колишніх міністрів транспорту України майже після 10 років простою знову знайшли призначення.
60 тисяч кілометрів пробігу і майже неторканий салон. Автомобіль люкс-класу завдовжки шість метрів і вартістю понад триста тисяч євро перебуває на балансі Міністерства транспорту України з 2004 року. Тоді його придбав чільниік відомства Георгій Кирпа. Але проїздив "Майбах" недовго - після Помаранчевої революції він надовго застряг в гаражі Укрзаліниці. Новий міністр Євген Червоненко авто успадковувати не лише не захотів, а й пообіцяв позбутися розкоші в найкоротший термін.
Євген Червоненко, міністр транспорту України: "Это не поезд, на нем детей не покатаешь - его купили за деньги Укрзализныци. Я выставлю на аукцион, и пусть деньги идут в бюджет".
У лютому пообіцяв - у березні 2005-го оголошення про продаж віп-авто з`явилося у "Голосі України". На старті за "Майбах" хотіли два з половиною мільйони гривень, Червоненко анонсував декілька охочих, але в переддень торгів аукціон скасували. Офіційних заявок на "Майбах" Кирпи так і не надійшло. Нікому не потрібним лімузин був цілих 8 років, допоки його не віддали аеропорту "Бориспіль" - возити віп-клієнтів від літака до терміналу.
Наталя Джевага, начальник департаменту пасажирскього ослуговування МА "Бориспіль": "На сьогодні аерпорт "Бориспіль" надає низку послуг преміум послуг для пасажирів. Так можна на цьому авто можна замовити підвозку під літак і від борта".
Майбах Кирпи собі ще ніхто не замовляв. Авто нині в стадії оформлення та переданні на баланс аерпорту. Скільки коштуватиме поїздка на "Майбаху" для пасажира - теж ще не визначили. Аналогічний проїзд кількох сотень метрів, але на бориспільскому "Бентлі", майже дорівнює вартості квитка на літак до Москви і назад - 1400 гривень.
Андрій Жигулін, Іван Вірченко, 5 канал.