Про таке заявив в ефірі "5 каналу" засновник проекту dtp.kiev.ua Влад Антонов.
На запитання ведучої, що потрібно зробити, аби пересуватися українськими дорогами стало безпечніше, Антонов сказав: "(Треба змінювати – ред.) і підзаконні акти, і закони, і треба досить сильно працювати зі свідомістю людей через радіо й телебачення, через ЗМІ. Це функція і поліції, і громадськості. Тобто громадськість, бізнес, ЗМІ повинні до цього підключатися і робити образ нормального законослухняного водія популярним, тому що зараз люди більше налаштовані порушувати ПДР. І негатив переходить на тих, хто робить зауваження і на тих, хто зупиняє такого водія, а не на самого п'яного водія. Тобто в коментарях ми навіть бачимо, що люди часто виправдовують п'яницю за кермом".
Він також сказав, що відеофіксація може врятувати ситуацію, але дивлячись як її запровадити. "Можна поставити декілька камер у Києві і формально заявити, що відеофіксація працює і все нормально. Все залежить від того, як буде впроваджена система та які закони і підзаконні акти її будуть підтримувати. Бо такі системи вже впроваджували, і вони провалилися через те, що люди подавали позови і вигравали їх", – сказав Антонов.
Він також розповів: "До речі, адвокати, які вирішують проблеми водіїв, вони досить сильно впливають на ситуацію. Зараз більшість протоколів по ст. 130 про нетверезе кермування може бути оскаржена, і людей виправдовують… Вони чіпляються до деяких законодавчих нормативів, до деяких порушень, можливо, зі сторони патрульних поліцейських. І судді, а судді теж часто налаштовані на виправдання, бо теж щось на цьому заробляють, судді виправдовують таких водіїв. І ціна питання – це $100-300. Тобто це не так багато порівняно з вилученням водійського посвідчення".
Як повідомляв 5.UA, в Житомирській області в п'ятницю, 20 липня, внаслідок зіткнення маршрутки та вантажівки загинули 10 людей.
Дивіться також фотогалерею за темою:
10 загиблих,10 потерпілих: моторошна ДТП на Житомирщині – ФОТО













