Сплатити за комірне в столичних відділеннях "Укрпошти" таки більше неможливо. Підприємство тимчасово призупинило договір із Головним інформаційно-обчислювальним центром, повідомляє "5 канал".
Така ситуація виникла через те, що працювати доводилося зі збитками. "Укрпошта" звернулася до Центру з пропозицією підняти тариф утричі – з 0,5% до 1,5% від суми чека. Однак там на такі умови не пристали, бо це вже невигідно місту. Натомість закликають киян сплачувати комірне без комісії в "Ощадбанку" або користуватися електронними інтернет-сервісами для сплати комунальних послуг.
Директор КП "ГІОЦ" Віталій Козубський наголосив: "Умови фінансові, які були запропоновані підприємством з 1 січня, виходять за рамки наших фінансових можливостей".
Перший заступник директора КП "ГІОЦ" Андрій Щербина сказав: "Можна скористатися послугами будь-якої фінансової банківської установи для оплати. А також в центрах комунального сервісу. Пропонуємо користуватися зручними сучасними засобами оплати".
Відомо, що людям було зручно платити за "комуналку" у відділеннях пошти через малу комісію.
Як повідомляв 5.ua, столична влада хоче повернути киянам єдину квитанцію на "комуналку".