Facebook / Павло Жебрівський

Космічна сума на ремонт доріг Vs корупція: ТОП-5 тез із брифінгу голови "Укравтодору" та Володимира Омеляна

Як зазначив міністр інфрастурктури Володимир Омелян, "ями були і будуть"

У вівторок, 29 травня, у столиці відбувся спільний брифінг міністра інфраструктури України Володимира Омеляна та керівника Державного агентства автомобільних доріг України "Укравтодор" Славоміра Новака на тему: "Ремонт автошляхів: аналіз по областях". Присутній на ньому був і кореспондент "5 каналу" Сергій Барбу.

За його словами, на заході обговорювали поточний стан автошляхів в Україні, обсяги запланованого фінансування на 2018 рік та проблеми з розподілом коштів на місцях. Як зазначив міністр інфраструктури Володимир Омелян, "ями були і будуть", однак це не означає, що роботи з ремонту автошляхів не проводитимуться.

П'ять найважливіших тез із брифінгу – дивіться далі:

  1. 90% українських доріг перебувають у незадовільному стані – таким був лейтмотив сьогоднішнього брифінгу;
  2. В Україні нарешті запрацював Дорожній фонд. Це означає, що централізація щодо ремонту доріг також запрацювала, тож кошти перейшли на місця. Нині відомо, що Дорожній фонд передасть на місця 11,5 млрд гривень. Головне, аби були пропозиції на ремонт автошляхів. Що цікаво, наразі не всі регіони надали відповідні пропозиції;
  3. Ще одна особливість розподілу коштів на місцях пов’язана з тим, що гроші, які виділяють на ремонт доріг, субвенції, в деяких регіонах залишаються на рахунках і не працюють. Таким станом речей профільний міністр залишився невдоволений;
  4. Окреме питання – корупційна складова. Міністерство інфраструктури розгледіло певні корупційні складові у тендерних закупівлях і тендерних роботах на місцях. Зокрема, там звзначили, що подекуди роботи виконуються неякісно, компанії – невідомі, а деякі реєструвалися за кілька днів до проведення тендеру;

"У нас є факти, коли окремі тендери виграють компанії, які зареєстровані за день, два до того, як були проведенні тендери; коли незрозуміло який персонал і яка техніка у них взагалі перебуває на балансі. Ці всі факти стали предметом вивчення не лише Міністерства інфраструктури, а й Генеральної прокуратури. Ми домовилися, що ГПУ вилучить усі акти виконання робіт і по кожному з них буде дана правова оцінка. Я просто хотів попередити всіх людей, які готові і підписуються під цими актами, що вони будуть нести кримінальну відповідальність у тому числі", - зазначив очільник Мінінфраструктури.

5. Загалом же цьогоріч на ремонт автошляхів в Україні виділять сумарно майже 50 млрд гривень. 

"Цього року фінансування всієї дорожньої галузі заплановано в обсязі понад 46 мррд гивень. На ремонт доріг державного значення (за винятком боргових зобов’язань, утримання та експлуатації), планується виділити 18,4 млрд гривень. З державного Дорожнього фонду на ремонт доріг державного значення – 7 млрд гривень. Окремі інвестиційні програми – 11,4 млрд гривень. Кошти митного експерименту також як додаткове джерело будуть спрямовані на дороги державного значення, частково – на дороги місцевого значення", – повідомив голова "Укравтодору" Славомір Новак. 

Детальніше – дивіться у включенні: 

Дивіться також фотогалерею за темою: 

Попередній матеріал
В окупантів виникли проблеми з Керченським мостом – Представник Президента в АР Крим
Наступний матеріал
Церемонія зустрічі Президента України та Президента Німеччини – відео