"2016 рік насправді став великим проривом для українського фешн. На всіх подіумах найбільших столиць моди з’явились вишиванки. Це не тільки вишиванки у трендових колекціях іменитих дизайнерів світових, а також і українські дизайнери нарешті змогли проявити себе за кордоном. Популярність вишиванка здобула у 2016 році саме завдяки тому, що знаменитості, світові зірки почали одягати вишиванку у повсякденній моді. Мода – циклічна, і вона весь час повторюється, і вишиванка ще не раз буде на піку популярності. Для моди нормально бути постійно у циклі повтору", – розказала іміджмейкер.
Марія Піон – іміджмейкер, розповіла в ефірі "5 каналу" як вдалося українській вишиванці вийти на світовий рівень і як часто вона з’являється на подіумах. Детальніше дивіться у відео: