vybory.mediasapiens.ua

ENEMO рекомендує запровадити в Україні відповідальність за "джинсу"

    Під час передвиборчої кампанії до Верховної Ради України по всій країні суттєво збільшилися випадки публікацій "джинси" та "чорного піару".


    Про це у своєму звіті заявили експерти з місії ENEMO, повідомляє Незалежна медіа-профспілка України.

    Водночас експерти відзначили і позитивні моменти.

    "Переважна більшість друкованих, цифрових, телевізійних та інших засобів масової інформації уважно дотримувалися виборчого процесу та правил агітації протягом усього періоду передвиборчої кампанії. Не було зафіксовано будь-якого значного тиску на національні та місцеві ЗМІ з боку влади, хоча місцеві ЗМІ зазвичай більш схильні до спекуляцій. На відміну від попередньої практики, звичне співвідношення між нечесністю медійного підходу та географічним положенням регіону походження ЗМІ (схід та захід), а також відданість партійній приналежності зникли", – сказано у звіті.

    Місія зафіксувала порушення закону "Про вибори" стосовно використання рекламних матеріалів у Харкові, Чернігові, Києві, Черкасах, Івано-Франківську.

    ENEMO високо оцінила переформатування каналу "Перший національний" в ЗМІ суспільного мовлення та підтримує подальшу лібералізацію державних ЗМІ.

    Місія виступає за проведення суттєвих змін українського законодавства у сфері діяльності та моніторингу ЗМІ та дала декілька рекомендацій:

    - визнати поняття "джинси" та ввести відповідальність за розповсюдження замовних матеріалів;
    - підвищити прозорість приналежності та фінансування ЗМІ;
    - розширити повноваження та кола важелів впливу та інструментів Національної ради з питань телебачення та радіомовлення як контролюючого органу моніторингу державних ЗМІ.
    Попередній матеріал
    Стець: На 70% можна стверджувати, що в СБУ залишається багато агентів Кремля
    Наступний матеріал
    В Афганістані смертник підірвав себе під час волейбольного матчу, 57 загиблих