літак авіакомпанії Ryanair
ryanair.com

Авіаперевізник Ryanair пояснив, що робити з квитками на скасовані рейси

Пасажирам пропонують два варіанти – компенсацію грошей або "перебронь"

Авіаперевізник Ryanair оприлюднив листа з докладною інструкцією, що робити клієнтам, які купили квитки з або до України, через скасування рейсів. Про це пише "ЕП" з посиланням на повідомлення компанії.

Згідно з цією інструкцією, пасажири мають дві опції. Зокрема, вони можуть отримати повну компенсацію коштів за квитки, або безкоштовно перебронювати квитки на інші рейси компанії у найближчому аеропорту.

У випадку, якщо клієнт не знайде альтернативний рейс, гроші за квитки будуть відшкодовані протягом 21 дня. "Ryanair щиро вибачається за незручності, заподіяні скасуванням рейсу", – зазначається в повідомленні компанії. 

Як повідомляв 5.UA, 10 липня 2017 року Ryanair оголосив про скасування свого запланованого виходу на ринок України. Згодом чільник Мінінфраструктури заявив, що внесе до Кабміну подання про звільнення гендиректора аеропорту "Бориспіль" через ситуацію з Ryanair. 

А от прем'єр-міністр Володимир Гройсман запевнив, що Україна поновить переговори з авіакомпанією Ryanair.

Дивіться також фотогалерею за темою: 

Попередній матеріал
Спецпредставник США Волкер та АПУ визначили кроки, що нададуть "новий імпульс" Мінську – Єлісєєв
Наступний матеріал
Луценко анонсував нову підозру скандальному чільнику Харкова Кернесу