У Антимонопольному комітеті кажуть, що в деяких мережах до торговельної надбавки включали вартість прибирання території та підготовку товарів до продажу. Для того, щоб синхронно змінювати ціни, рітейлери передавали інформацію з кас магазинів про продаж товарів на інтернет-сервери. Там їх аналізували та повертали до мереж рекомендації для синхронної зміни розцінок. За три роки так званої картельної змови торговельні мережі отримали додатковий дохід у 50-60 мільярдів гривень.
"Обмін інформації чи збирання інформації стосовно кожного касового апарату, стосовно кожної торговельної точки. Стосовно усіх продаж, які пройшли через цей в щотижневому форматі. При цьому ця інформація збирається в одному місці, в автоматичному режимі. За нашою інформацією, цей FTP -сервер знаходиться за межами України. Тому ми бачимо те, що можемо бачити – прояви оброблення цієї інформації на території України. Де і куди, яким чином інформація використовується у подальшому, на жаль, сказати не можемо", - повідомив в.о. голови Антимонопольного комітету України Микола Бараш.