Тарифи на перевезення зерна залізницею в Україні набагато вищі, ніж в Європі – аграрії

    Втрати вітчизняних промисловців від впровадження уніфікованих тарифів на перевезення становитимуть близько 5 млрд грн

    Ініціатива "Укрзалізниці" уніфікувати тарифи на перевезення різних видів вантажів і тим самим підняти вартість транспортування, – не той шлях, по якому треба йти. Про це в ефірі "5 каналу" заявив президент Української аграрної конфедерації Леонід Козаченко.

    Як повідомлялося, на думку вантажовідправників, відповідне уніфікування тарифів – не що інше, як приховане їх збільшення. Різниця же повністю ляже на вітчизняних промисловців, що займаються перевезенням вантажів залізницею. Зі свого боку, йдеться про аграріїв і металургів.

    Водночас, втрати вітчизняних промисловців від впровадження цієї ініціативи становитимуть близько 5 млрд грн. Зі слів президента Української аграрної конфедерації, така ситуація не може мати місце, оскільки в Україні, порівняно з Європою, вже високі тарифи на перевезення зерна.

    "Для нас тарифи високі. На перевезення тонни зерна у нас тарифи набагато вищі, ніж в Європі. І ті три класи вагонів: перший, другий, третій, між ними розподіл тарифів – це не той шлях до істини, по якому треба йти", – наголосив Козаченко.

    Попередній матеріал
    Науковці дали назву нашій ері
    Наступний матеріал
    Непомітні й надчутливі буї: в Україні завершили випробування системи "Ятрань"
    Теги: