Ретро-потяг, Харків

Ретро-поїзд на свята: у Харкові залізничники поставили на рейки справжній паротяг

Раритетному поїду вже понад 60 років, він їздить на вугіллі – по 2 тонни на кожні 15 км шляху

Ретро-потяг поставили на рейки харківські залізничники. Машину відреставрували 4 роки тому. Паротяг нині наче новенький і здатний знову стати до служби. Та пенсіонера долучають до роботи лише на свята. Тож треба ловити момент...

Ретро-потяг, Харків

Зазвичай цей паротяг можна побачити у музеї Південної залізниці. Але на свята харківські залізничники поставили експонат на рейки.

"Супер! Ніколи не бачили такого, перший раз наживо бачу паровоз. Дуже незвично. Просто, зазвичай дивимося електричні, розповідаємо ж дитині, що вони їздять на електриці. А цей їздить на пару. Що він ось такий один", – ділиться враженнями пасажирка Аліса Колупаєва.

Інша пасажирка Тамара Аювджи у не меншому захваті: "Дивовижно побачити, як вони працюють. Ці звуки, просто приголомшливі, емоції просто зашкалюють. Діти в захваті!".

Ретро-потяг, Харків

Ретро-потягу понад 60 років, він їздить на вугіллі. Щоб подолати відстань у 15 км, паротягу потрібно 2 тонни твердого палива.

Машиніст Євген Гапоненко зазначає: "Якщо взяти електропоїзди або електровози, там контакт від мережі живиться. А тут автономне все – вугілля, вода".

Ретро-потяг, Харків

До раритетного паротяга приєднали три сучасні вагони. Маршрут ретро-подорожі – від станції "Харків" до станції "Люботин". Їде ретро-потяг не більше 40 км на годину.

Ретро-потяг, Харків

Оксана Нечепоренко, В'ячеслав Кузьменко, "5 канал"

Попередній матеріал
"Інформаційний вечір" з Павлом Розенком на "5 каналі" – завершено
Наступний матеріал
Нульовий ефект: Супрун розкритикувала поширений лайфхак проти похмілля