censor.net.ua

Біленький: Якщо подорожчає транспортна логістика, ефект відчують усі жителі України

    Керівник Федерації металургів назвав "важкими" відносини, які сьогодні існують між бізнесом і контролюючими органами

    Вартість української транспортної логістики є дуже неконкурентоспроможною. Про це заявив глава Федерації металургів України Сергій Біленький в ефірі телеканалу "112 Україна", передає "МинПром".

    "Тут можна рахувати не тільки дорогу, але й ті ставки, які діють в наших морських торговельних портах. Вони найвищі в світі на сьогодні, навіть після незначного нещодавнього зменшення", – заявив Біленький.

    Він також назвав "важкими" відносини, які сьогодні існують між бізнесом та контролюючими органами: "Відносини важкі, у нас є певні ризики, в тому числі корупційні, які закладають компанії судновласників. Вони знають, що якщо судно зайшло в український порт, воно неодмінно заплатить якісь штрафні санкції. Не важливо, винувато вони чи ні. І десь близько долара на одну тонну судновласник закладає на вирішення всіх цих питань… Якщо це все скласти, логістика виходить дуже дорогою"..

    При цьому глава ФМУ наголосив, що на відміну від "Укрзалізниці", підприємства не можуть регулювати ціни на свою продукцію, вона визначається ринком.

    "Тобто, якщо у нас сьогодні ціна на залізну руду, наприклад, $65 за 1 тонну, то ми виходимо з того, що повинні забезпечити рентабельну роботу наших підприємств. Якщо у нас залізнична логістика цю рентабельність не дозволяє забезпечувати, ми будемо змушені закривати підприємства", – застеріг він.

    "А ще у нас є і менш маржинальні продукти. Це пісок, щебінь. Ось зараз відбувається вирівнювання класів вантажів. Тобто, якщо раніше щебінь возили залізничним транспортом за так званим пільговим тарифом, то зараз він буде коштувати, як усі інші вантажі. Куди діватися тим галузям, будівельникам, виробникам цементу, які використовують пісок, щебінь у своїй технології? Вони не зможуть взагалі користуватися залізничним транспортом", – бідкається Біленький.

    Чільник ФМУ висловив упевненість, що у випадку подальшого подорожчання транспортної логістики – негативний ефект відчують всі жителі України: "Не тільки підприємці, які втрачають прибуток, або підприємства, що стають нерентабельними. Це не тільки експортний потенціал, від якого безпосередньо залежить валютна виручка й курс гривні, який, як ми бачимо, сьогодні вже не стоїть на місці. Це дуже пов'язані речі, і майже всі економічні суб'єкти це через якийсь період часу відчують. В тому числі це буде стосуватися можливого підвищення цін на комунальні послуги, які так чи інакше відреагують на подорожчання перевезень того ж вугілля".

    Попередній матеріал
    "Ризик гуманітарної катастрофи": терористи обстріляли "промку" Новолуганського зі 120-мм мінометів
    Наступний матеріал
    Омелян оприлюднив рейтинг найпунктуальніших авіакомпаній місяця
    Теги: