фото Цензор.НЕТ

За півроку 2018-го "Метінвест" збільшив капітальні інвестиції більш ніж удвічі

    На металургійний сегмент припало 64% капінвестицій, на гірничодобувний – 35%

    Metinvest B.V., нідерландська материнська компанія гірничо-металургійної групи "Метінвест", в січні-червні 2018 року збільшила капітальні інвестиції в 2,2 рази в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року – із $193 млн до $420 млн.

    Відповідно до оприлюдненого консолідованого результату фінансової діяльності за перше півріччя поточного року, на металургійний сегмент припало 64% капінвестицій (37% в першому півріччі 2017-го), на гірничодобувний – 35% (проти 61%), корпоративні витрати – 1% (2%).

    Зокрема, інвестиції в ММК ім. Ілліча за шість місяців цього року склали $122 млн ($35 млн), "Азовсталь" – $76 млн ($20 млн), Північний ГЗК – $51 млн ($39 млн), Інгулецький ГЗК – $49 млн ($49 млн) , "Метінвест-Шиппінг" – $48 млн ($1 млн), Центральний ГЗК – $33 млн ($3 млн), United Coal – $12 млн ($21 млн), інші активи – $ 28 млн ($25 млн).

    При цьому наголошується, що частка проектів з нарощування виробництва досягла 37%, що на 26 процентних пунктів вище за аналогічним періодом минулого року (11%).

    Технологічна стратегія-2030 фокусується на підвищенні експлуатаційної безпеки та зниження екологічного навантаження. При цьому в металургійному секторі планується наростити виробництво сталі на "Азовсталі" та ММК ім. Ілліча до 11 млн тонн на рік, шляхом реалізації численних проектів, зокрема – капремонтів доменних печей та будівництва нових машин безперервного розливання заготовок (МБЛЗ).

    Також у планах зосередитися на низхідному потоці, щоб збільшити частку продуктів з високою доданою вартістю (HVA), в основному – плоского прокату, секцій та нарощування випуску рейок, зниження витрат виробництва.

    На "Азовсталі" триває будівництво установок вдування пиловугільного палива (ПВП) на доменних печах для зниження споживання природного газу: печі №2 та №4 вже працюють з ПВП, будівництво установки до ДП-3 триває, її запуск в експлуатацію відкладений до першого кварталу 2019 року через узгодження з графіком капремонту агрегату. Капремонт ДП-3 передбачає підвищення її потужності до 1,3-1,6 млн тонн з 0,5-0,8 млн тонн на рік при зниженні собівартості продукції за рахунок скорочення споживання коксу і коксового дріб'язку.

    "Остаточне інвестиційне рішення було прийнято в липні 2017 року, почалася активна стадія будівництва. Запуск переноситься на перший квартал 2019 року через затримки з інженерними розробками та брак персоналу підрядників", – пояснюється в презентації піврічного звіту.

    На ММК ім. Ілліча – будівництво МНЛЗ-4 для збільшення випуску безперервнолитих слябів на 1,5 млн тонн, до 4 млн тонн на рік. Активна фаза будівництва МБЛЗ-4 почалася у вересні 2016 року, пуск в експлуатацію очікується в четвертому кварталі 2018 року.

    Також на ММК запланована реконструкція листопрокатного цеху "1700" (ЛПЦ-1700) для збільшення його продуктивності, підвищення якості сталевої поверхні і зменшення технологічних відходів. Основні інженерні розробки почалася У ІІІ кварталі 2017 року. Очікується, що детальна розробка і документація будуть готові в другому півріччі 2018 року, а введення в експлуатацію відбудеться в ІІ кварталі 2019 року.

    На ММК також ведеться реконструкція аглофабрики для зниження забруднення навколишнього середовища, зокрема, на агломашінах№7-9 були замінені фільтри.

    У гірському сегменті передбачається підвищення якості продукції, збільшення вмісту заліза та підвищенні основних механічних і хімічних характеристик залізорудної сировини для входу на преміальні ринки, збереження низької собівартості випуску ЗРС.

    При цьому на ПівнГЗК реалізується проект з будівництва дробарки і конвеєрної системи на Першотравневому кар'єрі, що дозволить знизити операційні та капітальні витрати на видобуток залізної руди і підтримання обсягів виробництва. Перша черга комплексу з транспортування залізної руди була запущена в липні 2016 року, а в 2019 році очікується запуск другої черги.

    На ПівнГЗК також йде модернізація газоочисної установки на обпалювальної машині "Лурги-552В" для дотримання гранично допустимих концентрацій забруднюючих речовин в повітрі та поліпшення умов праці. До сьогодні замінені чотири з п'яти фільтрів, заміна п'ятого, як очікується, буде завершена в другому півріччі 2018 року.

    На ІнГЗК ведеться будівництво дробарки і конвеєрної системи для зниження операційних і капітальних витрат на видобуток залізної руди і підтримання обсягів виробництва концентрату.

    Компанія "Метінвест-Шиппінг", логістичний підрозділ групи "Метінвест", придбала 1,8 тис. відкритих залізничних вагонів для доставки сировини і відправлення готової продукції, щоб зменшити негативний ефект від браку рухомого складу в Україні.

    Попередній матеріал
    Ходіння по коліях і проїзд у вантажних потягах: скільки "зайців" відловили на залізній дорозі
    Наступний матеріал
    Поїзд на водневому паливі здійснив свій перший рейс
    Теги: