Опілля
Опілля
\"Опілля\"

Відеролик "Опілля" на пісню лідера гурту "СКАЙ" набирає шаленої популярності в мережі

Проморолик лише побачив світ, а вже зібрав сотні тисяч переглядів

Днями побачив світ новий відеоролик тернопільського "Опілля", саундтреком якого стала пісня "Я тебе люблю" у виконанні Олега Собчука – фронтмена тернопільського гурту "СКАЙ". Пиво з файного міста – бренд краю, і співак, який є вихідцем з Тернополя, вирішив долучитися до його популяризації. Не дарма ж кажуть: "Рідне – найкраще, бо пам’ятаєш й досі його неповторний смак!".

"Коли мені запропонували віддати свою пісню під відеоролик пива, то я спочатку відмовився, але коли його побачив – передумав, – каже Олег Собчук. – Сказав: якщо моїй дружині він сподобається, то дам згоду, бо пісня була написана саме для неї. І мене, і дружину, ця відеоробота зачепила. До того ж рідне "Опілля" – хороше живе пиво".

Над створенням відеоролика працював львів’янин Роман Грох, засновник студії "BNProduction". Робота тривала 17 годин.

"Процес зйомок для мене не був складним, оскільки робота і улюблене хобі в моєму випадку збіглися, – розповідає Роман. – Одним з основних завдань було передати глядачеві паралель, власне, між глядачем та героями, щоб кожен, хто його дивиться, відчув глибоке душевне хвилювання. Ідея ролика виникла миттєво і без сумнівів: я хотів передати глядачеві справжні емоції, життєві цінності, любов та пов’язати це із брендом "Опілля". Люди мають розуміти, що "Опілля" – це не тільки пиво, а щось більше – душа, емоції, спогади, любов… Щоб глядач цінував справжнє. Коли роздумував над ідеєю та уявляв, як вона виглядатиме на екрані, в голові вмить залунали рядки пісні Олега Собчука: "Можна бути ким завгодно – І не знати хто ти є... Можна мати все на світі – І не бачити головне!" Тоді я відчув – так, це саме те!".

Директор з маркетингу "Опілля" Володимир Гомівка поділився задумом відеоролика:

"Ми хотіли показати, що є речі, котрі непідвладні часу та здатні об’єднувати навколо себе різні покоління. Такі речі базуються на взаємоповазі та хороших традиціях, однією з яких є бренд "Опілля". Також ми підняли тему батьків і дітей, котрі у сучасних реаліях зазвичай живуть нарізно, але, тим не менш, бережуть і шанують традиції та знають, що таке Справжній Смак Життя! "Опілля" є об’єднуючим фактором багатьох поколінь, котрі вміють цінувати та любити своє життя! Цінності торгової марки "Опілля" є сукупністю усіх кращих людських якостей, котрі будуються на повазі та незмінних традиціях!".

На даний час ролик переглянули більше пів мільйона разів.

Попередній матеріал
Штаб ООС: ворог щодня збільшує кількість обстрілів, один військовий загинув
Наступний матеріал
"Дівчина Бонда" завітала до України: Ольга Куриленко побувала в місті свого дитинства
Теги: