Перший етап конкурсу — збір заявок і анкет учасників — триватиме до 23 березня включно. Подати заявку можна за посиланням.
Традиційно учасниками E-awardsможуть стати Інтернет-проекти і сервісні компанії (логістичні, фінансові тощо), що працюють в Україні.
"Щорічно український ринок електронної торгівлі в середньому зростає на 35%. І якщо раніше "двигуном" інтернет-торгівлі були одяг, техніка і електроніка, то в 2017 році спектр купівельних інтересів істотно розширився. Тому, в E-Awards 2018 особливу увагу ми вирішили приділити номінації "Найкращий Інтернет-магазин", розділивши її на окремі товарні категорії, надавши можливість нішевим торговим проектам проявити себе в конкурсі", – говорить CEO Ukrainian E-commerce Expert Артем Рудько.
Таким чином, в 2018 році визначати переможців будуть в таких номінаціях.
У блоці "Вибір споживачів" українці визначать компанії, які, на їхню думку, є найкращими в кожній з номінацій:
• Найкращий Інтернет-магазин
• Найкращий Інтернет-супермаркет
• Найкращий Маркетплейс/Прайс-агрегатор/Електронна дошка оголошень
• Найкращий мобільний додаток
• Найкращий mail-форвардер (купівля/доставка із зарубіжних інтернет-магазинів)
У номінації "Найкращий Інтернет-магазин" переможці будуть визначатися в таких категоріях:
- побутова техніка, комп'ютерна техніка та електроніка;
- одяг, взуття та аксесуари;
- косметика, парфумерія, товари для здоров'я;
- товари для дітей (одяг, взуття, іграшки і т.д.);
- прикраси та подарунки (ювелірні вироби, годинники, біжутерія, запальнички і т.п.);
- книги (в друкованому вигляді), мультимедійний контент;
- будівельні матеріали, меблі, товари для будинку і саду;
- автотовари;
- товари для спорту і туризму (тренажери, велосипеди, ролики, ковзани, намети і т.п.);
- тварини і товари для тварин;
- продукти харчування (крім замовлення готових страв)
- товари для дорослих;
- канцтовари;
- квитки (транспорт, подорожі, розважальні та інші заходи), купони на отримання послуг;
- інші категорії, які запропонують учасники конкурсу.
За правилами конкурсу, експертне журі сформує short-лист номінантів, а споживачі проголосують за найкращого учасника в кожній з категорій.
У блоці "Найкращий В2В продукт для Е-commerce" в трьох номінаціях будуть визначені продукти (не компанія, а саме рішення, яке вона пропонує оцінити) які, на думку гравців ринку e-commerce, мали найбільший вплив на ефективність бізнесу, комунікацію з клієнтами, просування, розвиток в новому напрямку, поліпшення сервісу тощо.
Переможців визначать у трьох номінаціях:
• Найкращий логістичний продукт для Е-commerce
• Найкращий фінансовий продукт для Е-commerce
• Корисні рішення (все, що не належать до логістики і фінансів)
Право назвати найкращих в цих номінаціях будуть мати торгові інтернет-проекти, які подали заявки на участь в конкурсі.
У номінації "Прорив року" експертне журі визначить одного гравця ринку e-commerce, який зробив суттєвий прорив в 2017 році, завдяки реалізації нової ідеї, сервісу і т.д.
У номінації "Людина року в Е-commerce" визначається одна людина, яка зробила вагомий внесок у розвиток ринку e-commerce протягом минулого року.
Вибір найкращих гравців ринку е-commerce пройде в три етапи:
06.03 - 23.03 – збір заявок і анкет учасників.
02.04 - 16.04 – голосування серед журі і споживачів.
20.04 – урочиста церемонія нагородження переможців Ukrainian E-Commerce Awards 2018.
Церемонія нагородження відбудеться в Концерт-холі FREEDOM.
Детальніше про правила конкурсу та номінації читайте на сайті премії.
Генеральний партнер E-Awards 2018: Нова Пошта
Генеральний ТВ-партнер : "5 канал"
Партнери: UAPAY, Document.Online, 25h8.com, Weblium, OMNIC
Інформаційні та медіа партнери: Logist.FM
Довідка. Ukrainian E-Commerce Awards – це незалежна професійна премія, що присуджується найкращим гравцям ринку e-commerce. Головна мета нагороди - створити силами галузевого співтовариства відзнаку, що гарантує кінцевому покупцеві надійність послуги і безпеку покупки. А також виділити неординарні досягнення гравців e-commerce в Україні за останній рік.