Олександр Каленков
Олександр Каленков
5.ua

Каленков: НАБУ варто перевірити "Центр транспортної логістики" УЗ

    З словами президента "Укрметалургпрому", розподіл вагонів – це "одна з найбільш "хлібних" годівниць для цілого ряду керівників УЗ"

    Національному антикорупційному бюро варто звернути увагу на філію "Укрзалізниці" – "Центр транспортної логістики" (ЦТЛ). Таку думку, коментуючи заяву глави "ЦТЛ" Сергія Подгородецького про нібито шантаж УЗ з боку представників підприємств гірничо-металургійного комплексу, висловив президент Об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександр Каленков на сторінці у Facebook.

    За його словами, розподіл вагонів між вантажовідправниками – це "одна з найбільш "хлібних" годівниць для цілого ряду керівників УЗ", які не поспішають вирішувати проблему забезпечення піввагонами підприємства ГМК, як того вимагав прем'єр-міністр Володимир Гройсман.

    "Учасники ринку говорять про найрізноманітніших схеми – і готівкова "подяка" чільнику станції за притриманий для розуміючого вантажовідправника вагон, і більш солідні "бонуси" для керівників середньої ланки за системне забезпечення середніх вантажовідправників, і "топ-левел" – квоти на рівні "ЦТЛ" в обсягах сотень і тисяч вагоновідправлень у парку УЗ між приватними експедиторами (з розряду "стіл і стілець"), які за помірну винагороду в 10-25% від тарифу забезпечать шановному вантажовідправнику стабільний потік таких дефіцитних піввагонів", – пише Каленков.

    Як він зазначає, на ринку піввагонів України є дефіцит і ключову роль у ньому зіграла "Укрзалізниця" – через брак локомотивів, палива та постійні затори обіг піввагонів впав з 6,9 діб у 2013 році до 9,1 діб у першому півріччі 2017 року.

    Крім того, директор "Укрметалургпрому" прокоментував заяву Подгородецького про перевезення виключно стратегічно важливих вантажів – енергетичного вугілля та щебеню для будівництва доріг: "Для мене як керівника профільної асоціації дивно чути, що руда і метал, які формують понад 40% вантажної бази УЗ і більше ¼ валютних надходжень в країну, не є стратегічними".

    "У ГМК ситуація вельми сумна – підприємства платять тариф УЗ на тому ж рівні, що й всі інші вантажовідправники України. І за цей тариф УЗ будує нові вагони. Але середнє забезпечення ГМК парком піввагонів УЗ з початку року становить всього 20%, при цьому окремі підприємства забезпечені лише на рівні 3-5%. ГМК зазнає збитків через дефіцит рухомого складу, і ми вимагаємо справедливого ставлення до ГМК і до всіх інших вантажовідправників України, а саме забезпечення навантаження піввагонами УЗ всіх підприємств України на рівні 35-40%!!! Пан Підгородецький – акцентую всіх!!! І на рівні 35-40% – це частка УЗ, якщо раптом після десятків моїх звернень на адресу УЗ для Вас ця цифра є новиною. І якщо це називається лобізмом – так, ми це лобіюємо. Ми лобіюємо пропорційний розподіл вагонів серед вантажовідправників України, що усуне корупцію в цьому питанні на 90%, оскільки просто не буде за що давати хабарі співробітникам УЗ", – резюмував Каленков.

    Попередній матеріал
    Єльченко: США і РФ не можуть домовитися щодо миротворчої місії на Донбасі
    Наступний матеріал
    Затриманому в Білорусі директору українського заводу інкримінують дачу хабара - посол
    Теги: