Crello: Як створювати графіку для бізнесу без дизайнера в штаті

Якщо немає часу та коштів на курс графічного дизайну, є ще один варіант: безкоштовні графічні онлайн-інструменти з готовими шаблонами для різних форматів

Згідно з останніми дослідженнями ринку праці в Україні, зарплатня графічного дизайнера становить щонайменше 7 тис. грн. Частіше щомісячні гонорари перевищують цю суму вдвічі або навіть більше. Якщо бізнес знаходиться на перших етапах розвитку та безпосередньо не залежить від творчого внеску дизайнера, на графіці можна заощадити — вкласти гроші туди, де справді "горить".

Проте без візуального контенту бізнес просувати неможливо. Дописи в соцмережах, обкладинки, рекламні та інформаційні банери, шапки бізнес-листів потребують дизайнерського підходу. Відмовлятися від ілюстрацій повністю або використовувати неякісні картинки — це крайнощі.

Почніть створювати візуальний контент для бізнес-сторінок та друкованих матеріалів власноруч. Якщо немає часу та коштів на курс графічного дизайну, є ще один варіант: безкоштовні графічні онлайн-інструменти з готовими шаблонами для різних форматів.

Один з таких інструментів, український графічний редактор Crello, дозволяє готувати візуальний супровід для промо легко, швидко та професійно. Від користувача потрібен лише естетичний смак, трошки часу та щире бажання зробити картинку корисною та винятковою.

П'ять випадків, коли Crello допоможе бізнесу впоратися без дизайнера. 

У якості прикладу — промо вигаданого салона-магазина "Будинок декору".

1. Обкладинки для сторінок соцмереж та блогів

Шапка будь-якої інформаційної платформи — корпоративного блогу, сторінки Facebook, Twitter, YouTube — це ваша найпомітніша та найзручніша дошка оголошень. Не ігноруйте її потенціал.

В таку картинку можна "вшити" тонну важливої інформації, лаконічно прорекламувати важливий продукт, показати інтер'єр магазину чи нагадати про захід.

Проте будь-яке фото чи графіку ставити не можна — тут свої правила.

Обкладинка для сторінки Facebook має бути 851x315 пікселів, а для події — 784х295, обкладинка YouTube-каналу — 2560x1440, а стрічки Twitter — 1500х500. Не знаючи цих розмірів, ви ризикуєте отримати недолугу графіку, яку доведеться підрізати або кардинально перероблювати. Це зруйнує цілісність.

Варто зважати і на певні принципи розташування елементів на обкладинці — наприклад, в ідеалі не більше 20% тексту на обкладинці для Facebook. З ними сприйняття картинки краще.

Проте пам'ятати всі це деталі неможливо. І не потрібно, якщо ви користуєтеся графічним редактором. Шаблони для обкладинок сторінок в різних соцмережах вже створені згідно з правилами та стилістикою. Залишається вибрати той, що відповідає вашим вимогам, та замінити в ньому текст і деякі елементи.

2. Дописи з картинками

Вісім секунд — саме стільки в середньому триває концентрація уваги в цифровому полі. Шість, сім, вісім — і ми перемикаємося на щось інше. Тому в digital-просторі важливо робити контент суперпомітним та передавати меседж якомога швидше.

Дослідники запевняють, що мозок оброблює інформацію на картинці у 60 тисяч разів швидше за текстову. Дописи з графікою можуть дати на 640% ширше охоплення, ніж прості тексти. Тож створювати їх не просто варто, а критично важливо.

Проте лише якісна та небанальна графіка може дійсно зіграти в плюс. Неакуратні чи нерелевантні картинки зіпсують враження про ваш бізнес у Facebook, а в Instagram, де візуальність на першому місці, прісні та неякісні іміджі на сторінці з часом вб'ють бізнес.

Розташування тексту, розмір літер, фонове затемнення — все це можна підібрати на свій смак або залишити оригінальну версію з шаблону Crello, замінивши головну картинку. Використайте фото, зроблене власноруч, або оберіть потрібне в платному каталозі Depositphotos, — і контент буде стовідсотково якісним та магнетичним.

3. Динамічні формати для важливих оголошень (і не лише)

Час від часу бізнесу треба робити публікації, які несуть важливу місію — акумулювати абсолютний максимум уваги користувачів. Це може бути акційний пост, оголошення про пошуки співробітників, переїзд або святкування якоїсь події — приводів вистачає. Або просто потрібно розігріти та розширити аудиторію.

Графічний формат, який гарантовано привертає увагу, — коротке відео або анімація. Цей тип публікацій також дозволяє запакувати максимум інформації у мінімум простору та миттєво її передати. Одна секунда відео дорівнює 30 тис. слів — кращого концентрату годі й шукати.

Чужі ролики чи гіфки можуть вас врятувати. Проте щось чуже за визначенням не заточене під вас, ваші цілі та імідж. І якщо ви з легкістю знайшли ті гіфки через пошук, те саме можуть зробити ще сотні бізнесів. У цьому випадку про свіжість контенту також можна забути — є загроза, що щось дійсно цікаве всі вже бачили кільканадцять разів.

Якщо в бюджеті немає кількох зайвих тисяч гривень, які можна було б витратити на послуги моушн-дизайнера, можна взяти шаблон Crello. Беріть віжуал з фоновою анімацією та персоніфікувати його за допомогою власних елементів та написів або придбайте щось з преміум-колекції стокових фотографій, векторів та відео Depositphotos. Результат вас вразить.

4. Рекламні банери

Коли справа доходить до рекламного просування, кожен крок має бути ідеально вивіреним. І текст реклами, і графічне наповнення треба зробити бездоганними — кожна помилка вимірюється втратами рекламного бюджету "тут і зараз".

Шаблони Crello під розміри рекламних банерів для Facebook та Instagram, прицільний дизайн, де зважене все — від розміру шрифту до форми елементу, — врятують вас від хибних кроків. Такі продумані банери стануть ідеальним візуальним гачком, який приведе до вас нових клієнтів.

Фахівці радять тестувати кілька дизайнів одного й того ж оголошення, щоб зрозуміти, на які з них краще реагує саме ваша аудиторія. В ідеалі має бути два різні тексти та дві різні картинки, тобто чотири варіанти. Завдяки шаблонам експериментувати з дизайном можна, скільки треба, у декілька кліків.

5. Дизайні для друкованих матеріалів

У разі проблеми ілюстрації для цифрових медіа — соцмереж та блогів — можна змінити за секунду. Прибрати картинку, якщо помітили помилку або іншу недосконалість, підчистити, посунути, оновити. Будь-яка помилка тут тимчасова. А ось з друкованими матеріалами все не так просто.

Коли створюєш віжуал для паперових носіїв, рівень відповідальності зашкалює, бо ціна помилки дійсно висока. Щось буде не так — прийдеться списувати весь наклад, гроші не повернуться.

Тут дуже хочеться запанікувати та покликати дядю-дизайнера. Але знову можна обійтися своїми силами.

У переліку форматів з готовими шаблонами в Crello є ідеальні візитівки, флаєри, подарункові сертифікати і навіть постери. Єдине, що точно варто зробити в цьому випадку, — не користуватися безкоштовними фото із загального альбому платформи, а придбати якісну платну преміум-ілюстрацію або графіку. Бо якщо вже витрачати бюджет на друковані носії, то дизайн має бути максимально якісним та оригінальним.

Попередній матеріал
ТОП-10 фотогалерей за 2017 рік: приголомшливі знімки з Чорнобильської зони та "безтуристичний Крим"
Наступний матеріал
До північного сяйва – як рукою подати: в Ісландії фермер звів незвичний "Готель мільйонів зірок"
Теги: