business-tv.com.ua

Через розірване транспортне сполучення зменшується виробництво вітчизняного ГМК - експерти

    Металурги знову змушені бити на сполох через величезні затори з вантажами на лінії розмежування між неконтрольованої територією і рештою України

    Через розірване транспортне сполучення зменшуються обсяги виробництва вітчизняного ГМК. Написав на своїй сторінці в Facebook глава Федерації металургів України Сергій Біленький.

    Експерт вказує, що залічничні перегони знизили свою загальну пропускну здатність, що призведе до зниження виробництва металу.

    "Раніше металурги Маріуполя неодноразово акцентували увагу на незадовільній ситуації з вантажними перевезеннями на відрізку "Камиш - Зоря - Волноваха ", де замість анонсованих 16 вантажних поїздів на добу ледь пропускають 12-13, через що комбінати вже 2 роки не можуть відновити виробництво. Тепер ситуація погіршилася і на іншому напрямку - на відрізку "Ясинувата - Скотовате", який є ключовим для таких комбінатів як Донецьксталь, Єнакіївський МЗ і його Макіївської філії ", - пише Біленький.

    Також, на його думку, на виробництві негативно відзначається рішення про пріоритетність вантажів на користь енергетичного вугілля.

    "На тлі збільшення перевезень енергетичного вугілля протягом останніх тижнів має місце зниження пропускної здатності цього відрізка - на 5% від рівня липня 2016 роки (при цьому навіть в липні він "пропускав " близько 12 поїздів з 15 можливих!), а через введення пріоритету на користь енергетичного вугілля реальне зменшення перевезень вантажів для металургів вже досягло - 15% (і це без урахування простою протягом 18-19 серпня, коли не було руху через пошкодження контактної мережі) ", - вказує експерт.

    Глава федерації металургів вказує, що така ситуація - черговий удар по українському експорту і курсу гривні, і вимагає термінового втручання на найвищому державному рівні.

    "Меткомбінати, розташовані на непідконтрольною території (платять податки в бюджет України, валютна виручка яких йде на поповнення валютних резервів України), з початку серпня вимушено скоротили виробництво чавуну майже на 20%, з яких на 10% за час, коли перегін "Ясинувата - Скотовате " працював. А це - черговий удар по українському експорту і курсу гривні. Укрзалізниця не виконує покладені на неї державою функції і продовжує гальмувати відновлення промислового виробництва в Україні. Потрібно термінове втручання на найвищому державному рівні!"

    Попередній матеріал
    Російськомовним українцям пропонують 25 днів поспілкуватися українською: подробиці акції
    Наступний матеріал
    Гройсман пригрозив відправити "відкатників" на фронт у штрафбат