NASA

"Юнона" рекордно близько наблизилась до Юпітера

Космічний апарат почав надсилати на Землю дані та зображення. Очікується, що частина фотографій буде опублікована за кілька тижнів

Космічний апарат "Юнона" американського космічного агентства НАСА у суботу, 27 серпня, підлетів на рекордно близьку відстань до Юпітера та почав надсилати на Землю дані та зображення. До цього жоден космічний апарат не підлітав до планети на таку близьку відстань, повідомляє видання Deutsche Welle.

Згідно із повідомленням, "Юнона" підлетіла на відстань 4200 кілометрів від поверхні хмар з газу Юпітера. Політ апарату йде за планом, стверджують у НАСА. Як заявив голова команди проекту "Юнона" у НАСА Скотт Болтон, знадобиться кілька днів для отримання відправлених космічних апаратом даних, а на їхнє опрацювання вченими потрібно буде ще більше часу. Очікується, що частина фотографій буде опублікована через кілька тижнів.

"Ми знаходимось на орбіті, якої ще ніхто не досягав в історії. І ці світлини дають нам повне уявлення про світ цього газового гіганта", - наголосив Болтон.

Заплановано, що до кінця лютого 2018 року "Юнона", яка була запущена у серпні 2011 року і знаходиться на орбіті Юпітера з 4 липня 2016 року, здійснить ще 35 місій.

Стали відомі нові подробиці вбивства дівчинки на Одещині