Bar-Ilan University

В Ізраїлі археологи розкопали рідне місто Голіафа

Археологи з Університету імені Бар-Ілана в Ізраїлі виявили ворота і зміцнення біблійного міста Геф - батьківщини Голіафа.

Як повідомляє N+1, фрагменти міської стіни і масивні ворота були знайдені під час розкопок в національному парку Тель Цафіт в центральному Ізраїлі. Крім укріплень неподалік вчені виявили кілька будівель, у тому числі храм і плавильню.

Вчены стверджують, що знайдені ворота є одними з найбільших в Ізраїлі. Це, ймовірно, говорить про статус і процвітання міста. Відомо, що в X-IX століттях до нашої ери воно було найбільшим поселенням в цьому регіоні. За два десятиріччя розкопок у цьому регіоні були знайдені численні храми і предмети побуту, а також один з найперших філістимських написів, відомих археологам.

Геф згадується в Біблії і насамперед відомий як батьківщина філістимського героя Голіафа. Місто було зруйноване в 830 році сирійським царем Хазаїлом. Виявлені в ході розкопок фрагменти облогових знарядь відносяться до найбільш ранніх знахідок цього типу в світі.

Нагадаємо, у січні ізраїльські археологи виявили ймовірне місце суду над Ісусом Христом в Єрусалимі. В ході розкопок, які вже протягом 15 років проводяться біля музею "Вежа Давида", дослідники знайшли руїни, які, ймовірно, залишилися від палацу Ірода Антипи.

Правоохоронна система в Україні завжди обслуговувала інтереси правлячої еліти – Іллєнко