СЕО Facebook Марк Цукерберг оголосив про майбутню реформу свого дітища. За його словами, останніми роками користувачі скаржилися на засилля корпоративного контенту в стрічці, повідомляє "Liga.net".
Кількість постів від компаній, брендів і ЗМІ настільки зросла, що почала витісняти моменти з особистого життя користувачів – спілкування з друзями і близькими.
Таким чином, вважає Цукерберг, соцмережа віддалилася від одного з найважливіших своїх завдань – зв'язку людей один з одним.
Нагадаємо, що після заборони російських "ВКонтакте" і "Однокласників" Facebook стала основною соцмережею в Україні. Зараз її аудиторія налічує більше 12 млн чоловік.
Головним інструментом реформи Цукерберга має стати зміна алгоритму формування стрічки користувача. Контенту від близьких людей і друзів у стрічці має побільшати, а від сторінок компаній – поменшати.
Зараз стрічка користувача формується залежно від його активності з іншими профілями в соцмережі рівноцінно: будь-то люди, бренди або ЗМІ. Головними показниками впливу на формування стрічки є лайки, поширювання, коментарі і загальний час, який приділяє користувач посту або відео.
Після введення змін користувачеві в першу чергу будуть показуватися пости друзів, що викликали обговорення і коментарі.