techno.bigmir.net

Під кригою Антарктиди вчені виявили майже 100 вулканів

Рахуючи знайдені протягом останнього століття 47 – цей вулканічний пояс може виявитися найбільшим на планеті

Науковці Единбурзького університету виявили найбільший вулканічний регіон на Землі – у західній частині Антарктиди, під двокілометровим крижаним щитом. Про це повідомляє видання The Guardian.

Геологи вважають, що цей вулканічний пояс може виявитися найбільшим на планеті. Протягом попереднього століття дослідникам вдалося виявити в цьому регіоні загалом 47 вулканів – тепер до них додасться ще 91.

Як зазначає видання, висота виявлених вулканів дуже різниться і становить від 100 м до майже 4 км. "Ми були приголомшені. Ми не очікували виявити навіть близько до такої кількості. Ми практично потроїли кількість вулканів на заході Антарктиди, про існування яких нам було відомо", – зазначив спеціаліст із льодовиків Роберт Бінгем. З його слів, більшість з виявлених вулканів знаходяться на морському дні, прихованому під шельфовим льодовиком Росса. Геологи вважають, що на дні їх може бути ще більше.

Вивчення активності виявлених вулканів – надзвичайно важливе питання, почати вивчення його необхідно "якомога швидше". За словами спеціаліста із льодовиків, виверження хоча б одного з них може мати трагічні наслідки для регіону та навіть усієї планети – воно ймовірно б спричинило танення великої кількості льодовиків і підвищення рівня моря.