nasa.gov

На Плутоні виявили блакитний серпанок та замерзлу воду

Фахівці NASA отримали нові фотографії з космічного зонда New Horizons. На одній із фотографій видно, що в атмосфері Плутона спостерігається серпанок блакитного кольору.

Учені пов'язують такий ефект з наявністю в атмосфері органічних частинок - толінів. Сірі та червоні, вони відбивають сонячне світло таким чином, що атмосфера Плутона виглядає блакитною, йдеться у повідомленні на сайті NASA.

Крім цього, на поверхні Плутона виявили невеликі ділянки, вкриті льодом. Дослідників дивує, що ділянки з льодом за спектральним аналізом відповідають ділянкам, які на знімках мають яскраво-червоний колір. "Я здивована, що цей лід червоний," - говорить Сільвія Протопапа, член наукової групи з Університету штату Меріленд і додає: "Ми поки що не розуміємо, як пов'язані лід та червонувате забарвлення поверхні Плутона".

Інший дослідник Джейсон Кук зауважує: "Великі простори Плутона не дають змоги простежити всі ділянки, покриті водяним льодом, бо вони, очевидно, замасковані іншими, більш летючими льодами майже по всій планеті. Чому вода з'являється саме в тих місцях, а не інших - до цієї інформації ми ще маємо добратися".

Як повідомляв 5.ua, 25 вересня 2015 року NASA показало знімок "зміїної шкіри" на поверхні Плутона. Нагадаємо, апарат New Horizons, був запущений 19 січня 2006 року на 15-17 років для дослідження Плутона та його супутника Харона.

Іран вже давно втягнений у сирійський конфлікт - експерт