imglisting.com

Facebook змінив алгоритм відображення новин

    Лайки під постами стали тепер менш важливими

    Найпопулярніша соціальна мережа світу Facebook змінила свій алгоритм відображення новин для користувачів, зробивши лайки менш важливими. Емоційні реакції користувачів тепер будуть тепер мати сильніший вплив на формування стрічки, ніж стандартні лайки, передає The Next Web.

    Згідно з дослідженням соцмережі, реакції – це сигнал, що ви хочете бачити подібні пости, і сигнал сильніший за звичайний лайк, адже вказує на емоції людини. "Великий палець" тепер – звичайне реагування на пост, часто просто з ввічливості.

    За статистикою Facebook, найпопулярнішим варіантом реакції на сьогодні є "сердечко" – його використовують у "понад половині випадків". А найбільше реакцій користувачі ставлять на Різдво. "Хто ж не любить Санту", – слушно відзначили в компанії.

    Як зазначається, вже найближчим часом у тестовому режимі у соцмережі з'явиться можливість ставити лайки і дизлайки в особистих повідомленнях користувачів.

    Нагадаємо, Марк Цукерберг планує створити соціальну інфраструктуру на базі Facebook.

    Попередній матеріал
    Насіров має намір залишатися в Солом’янському районному суді Києва до розгляду справи – заява
    Наступний матеріал
    Китайський підводний робот здійснив рекордне занурення в точці Безодня Челленджера

    Facebook пропонує не стримувати емоцій: у соцмережі з'явилися 5 альтернатив лайку

    "В листах – вірус!": "ПриватБанк" попереджає клієнтів про спам-атаку від його імені

    Поліція затримала двох адміністраторів "груп смерті" у соцмережах, які доводили підлітків до самогубства

    Соцмережа "Вконтакті" встановила новий рекорд в Україні

    Facebook ввів обмеження для "Russia Today" перед інавгурацією Трампа

    У Facebook оголосили кампанію з боротьби проти фальшивих новин у Німеччині