Кадр із відео

Астрофізики заявили, що на Сонці може трапитися небезпечний для землян суперспалах

Суперспалах може призвести до знищення більшої частини живих організмів на Землі

Астрофізики з Данії, Бельгії, Китаю та Італії не виключили виникнення на Сонце суперспалаху, який міг би призвести до знищення більшої частини живих організмів на Землі. Стаття авторів опублікована в журналі Nature Communications.

Вчені спостерігали за активністю 5648 сонцеподібних зірок, у 48 з яких були зареєстровані суперспалахи. У як мінімум чотирьох досліджуваних зірок (KIC 8493735, KIC 9025370, KIC 8552540 та KIC 8396230) магнітне поле було практично ідентичним або трохи менш активним, ніж у Сонця.

Остання обставина дала астрофізикам змогу припустити, що спалахи на Сонці та суперспалахи на інших зірках мають одну й ту саму природу. Своїх висновків вчені дійшли, проаналізувавши дані, отримані космічним телескопом Kepler і надалі підтверджені за допомогою найбільшого в світі спектрального телескопа LAMOST (Large Sky Area Multi-Object Fibre Spectroscopic Telescope).

За інформацією видання, найпотужніші спалахи, які спостерігаються на Сонці, призводять до викиду в навколишній простір величезних кількостей енергії. За кілька хвилин у відкритий космос викидається до трильйона мегатонн енергії в тротиловому еквіваленті. Потужність суперспалахів досліджених зірок перевищує сонячні в десятки тисяч разів.

Як повідомляв 5.ua, NASA оприлюднило вражаюче зображення магнітного поля Сонця.

У Запоріжжі посеред вулиці розстріляли полковника міліції у відставці