nnm.me

Американський вчений знайшов докази існування паралельного Всесвіту

Дослідник із Каліфорнії виявив у космосі сяйво, що може бути слідом зіткнення з іншим Всесвітом.

Таке відкриття зробив Рангу-Рам Чарі, дослідник каліфорнійського дата-центру, який обробляє дані космічної обсерваторії "Планк", повідомляє видання New Scientist.

Дослідник вивчав карти реліктового випромінювання, яке також називають "відлунням Великого вибуху", і виявив яскраве сяйво. Як вважає астроном, це сліди зіткнення нашого та сусідніх Всесвітів. Таке зіткнення не суперечить сучасним космологічним теоріям і цілком імовірне. Відповідно до теорії, наш Всесвіт – лише одна із безлічі "бульбашок", що виникли в результаті розширення космічного простору після Великого вибуху.

"У більшості версій розширення - це вічний процес, в результаті якого з'являються численні кишенькові Всесвіти", - пояснив Алан Гут з Массачусетського технологічного інституту, автор теорії. "Виявлений слід є одним із "відбитків пальців" нашого Всесвіту", - наголосив Йенс Клуба з Кембріджського університету і додав: "Інші всесвіти повинні були залишити іншу позначку".

Проте, якщо ця теорія достовірна, та інші Всесвіти існують, вивчити їх практично неможливо, адже через розширення космосу відстань між ними постійно збільшується. Дослідник Метью Джонсон з Йоркського університету в Торонто підкреслює: "Це цікава ідея, але немає способу перевірити її". Дослідник наголошує, що дві бульбашки, що перебували досить близько, могли стикнутися, що залишило б сліди, але їх виявлення було б "великою удачею".

Чарі теж розуміє хиткість своєї теорії і що такі заяви повинні мати міцну доказову базу. Імовірно, надійне підтвердження або спростування його теорії буде знайдено пізніше.

Нагадаємо, у травні 2015 року вчені виявили найяскравішу галактику у Всесвіті.

В Австрії перекинувся автобус з українцями: є постраждалі