КМДА
5.ua

У Києві затвердили нові правила розміщення реклами

    Забороняється розміщення конструкцій ближче, ніж 10 метрів до і після перехресть, наземних пішохідних переходів та виїздів до прибудинкових територій

    Рекламні конструкції будуть розміщуватись не ближче 10 метрів до перехресть вулиць та пішохідних переходів. Про це заявив заступник голови КМДА Олексій Резніков під час засідання робочої групи з питань напрацювання змін до Концепції розвитку зовнішньої реклами в Києві, передає прес-служба міськради.

    Так, оператори ринку зовнішньої реклами-члени робочої групи поставили під сумнів доцільність посилання на відповідні нормативно-правові акти щодо визначення відстані від і до пішохідних переходів, перехресть вулиць та виїздів з прилеглих (прибудинкових) територій у тексті проекту змін до Концепції.

    "Якщо ви думаєте, що виключення конкретного посилання на окремі нормативно-правові акти із правил дозволить вам їх ігнорувати, то ви дуже помиляєтесь. Вони діятимуть. Я прошу вас запам’ятати раз і назавжди: ми працюємо не на ваші інтереси, не на мої, не на інтереси якогось окремого оператора. Ми працюємо на користь міста і киян. І так і буде. Якщо хтось захоче перешкоджати цьому, то будуть прийняті відповідні організаційні рішення в рамках робочої групи", – сказав Резніков.

    Він додав, що згідно з проектом нової редакції Концепції розміщення зовнішньої реклами передбачається заборона на розміщення рекламних засобів на пішохідних та велосипедних доріжках, алеях, на розподільних смугах шириною менше 2 метрів; забороняється розміщення конструкцій ближче, ніж 10 метрів до і після перехресть вулиць, наземних пішохідних переходів та виїздів до прилеглих (прибудинкових) територій; ближче, ніж 30 метрів до пунктів зупинки маршрутних транспортних засобів (транспортних засобів загального користування); ближче, ніж 50 метрів від регульованих залізничних переїздів.

    "Ми, як місцева влада, маємо забезпечувати в тому числі й безпеку на дорогах міста. Рекламні конструкції не будуть розміщуватись ближче 10 метрів від перехресть, а також пішохідних переходів тощо", – сказав заступник голови КМДА.

    Нагадаємо, в червні 2016 року розпочалося обговорення Проекту рішення Київської міської ради "Про внесення змін до Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Києві, затвердженої рішенням Київської міської ради від 26 січня 2012 року №20/7357".

    Попередній матеріал
    Міноборони наполягає на створенні військової поліції
    Наступний матеріал
    Президент Нікарагуа хоче зробити свою дружину віце-президентом

    У КМДА розповіли, як виїжджатимуть учасники "хресної ходи" зі столиці

    У КМДА розповіли як Київ готується до Євробачення - інтерв'ю

    Київ через два роки відмовиться від маршруток - КМДА

    Комісія КМДА дала добро на перейменування проспектів на честь Бандери і Шухевича