За результатами експертизи, причиною руйнування Шулявського шляхопроводу стали корозія бетону консолей та надмірна динаміка від великовантажного транспорту. Про це повідомив київський міський голова Віталій Кличко, передає УНІАН.
"Ми отримали висновки експертизи. Відбулося обрушення консолі. Причиною руйнування є корозія бетону консолі. З метою уникнення аварійних ситуацій під час подальшої тимчасової експлуатації споруди необхідне термінове виконання запобіжних заходів: обмежити габарит проїжджої частини з обох боків споруди на 0,7 метра з використанням легких конструкцій, провести огляд конструкції консолей на предмет виникнення тріщин, кренів та нахилів, встановити запобіжні конструкції під тротуарними консолями на випадок обрушення", – сказав Кличко.
Він повідомив, що на даний час готують аналітичні матеріали для плану реконструкції шляхопроводу і розв'язки біля станції метро "Шулявська". Він також зазначив, що реконструкція моста почнеться у 2017 році, планується завершити її за два роки.
Як повідомляв 5.UA, 27 лютого обвалилася частина мосту Шулявського шляхопроводу.
Дивіться фото за темою:
У Києві "втомився" Шулявський міст – фото обвалу частини шляхопроводу









