Демонтаж реклами інтернет-крамниці Rozetka з даху станції метро "Вокзальна" мають розпочати вже сьогодні ввечері. Про це повідомив засновник інтернет-магазину Владислав Чечьоткін на своїй Facebook-сторінці.
З його слів, демонтувати вивіску він вирішив через шквал негативу, який вона викликала. Кошти, які Rozetka планувала витратити на оплату цієї реклами, компанія обіцяє передати на поліпшення київського метро. Користувачі соцмережі можуть залишати в коментарях до допису Чечьоткіна побажання щодо того, на що саме варто витратити ці гроші.
Як пише Dream Kyiv, скандал навколо вивіски Rozetka виник днями. Городян обурило місце розміщення вивіски, її розміри, а також те, що згідно з інформацією директора КП "Київреклама" Наталії Гончарової, метрополітен отримував би за розміщення цієї вивіски лише 2000 грн на місяць. На сайті петицій до Київради з’явилось звернення з вимогою демонтувати згадану рекламу. Видання зазначає, що за інформацією "Київреклами" та Київського метрополітену, всі погодження на конструкцію компанія отримала у 2014 році.
Нагадаємо, у грудні минулого року петиція до Київради про демонтаж зовнішньої реклами в центрі столиці набрала понад 10 тис. голосів.