Про це повідомляє прес-служба КП "Київпастранс".
Як зазначено у повідомленні, це перший спільний проект працівників новоствореного відділу КП "Київпастранс" та пасажирів, котрі прагнуть поліпшити роботу наземного громадського транспорту столиці.
Прес-служба також зазначає, що проект носить опитувальний характер та направлений на підвищення якості надання транспортних послуг і стосується виключно роботи автобусів, трамваїв та тролейбусів КП "Київпастранс".
Пасажири можуть поскаржитися на такі недоліки у роботі автобусів, трамваїв та тролейбусів: незадовільний санітарний стан в салоні, наявність пошкоджених пасажирських сидінь, несправний компостер, некоректна поведінка водія, не оголошення зупинок громадського транспорту, невидача квитків водієм, невидача квитків кондуктором тощо.
Таку інформацію про недоліки необхідно надсилати за телефоном +38 050 332 01 23 дзвінком або смс-повідомленням або за електронною адресою: [email protected].
Також необхідно обов’язково вказати дату та час виявлення недоліку, № маршруту, вид транспорту, бортовий або державний номер рухомої одиниці та сам недолік.
Усунення недоліків у роботі наземного громадського транспорту буде виконуватись в стислі терміни, але залежати від складності та трудоємності технологічного процесу, зазначила прес-служба.